Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 08.04.2011, 21:39Lainaus käyttäjältä: bemad - 31.03.2011, 21:03 Mutta sen sijaan alistuvan miesluonteen polkemista en hyväksy missään määrin. Nämä alfankipeät naiset pitäisi uittaa kuumassa voissa.Testosteroni haisee. Nainen isolla ännällä tuntee sen jo kaukaa ja kaipuu syttyy. Nainen isolla N:llä ei tarvitse sen enempää testosteronia uhkuvaa miestä, kuin mies isolla M:llä testosteronia uhkuvaa naista.
Lainaus käyttäjältä: bemad - 31.03.2011, 21:03 Mutta sen sijaan alistuvan miesluonteen polkemista en hyväksy missään määrin. Nämä alfankipeät naiset pitäisi uittaa kuumassa voissa.Testosteroni haisee. Nainen isolla ännällä tuntee sen jo kaukaa ja kaipuu syttyy.
Mutta sen sijaan alistuvan miesluonteen polkemista en hyväksy missään määrin. Nämä alfankipeät naiset pitäisi uittaa kuumassa voissa.
Alistuvaa miesluonnetta polkemalla poljet ihmisyyttä ja omaa itsenäisyyttäsi miesten välisen kerskakilpailun piikkiin.
Alkaa olemaan kommentoinnin taso täällä sitä luokkaa, että pidän kohta tauon.
Mua pikkaisen ihmetyttää kun useampikin vastaaja mainitsee ettei kerro bdsm taipumuksistaan perheelle/isille/äidille/veljelle/serkulle jne. lähisukulaiselle.Kertooko kukaan yleensäkään kenellekkään vastaavalle yhtään mitään seksuaalisuudestaan?
Kertooko kukaan yleensäkään kenellekkään vastaavalle yhtään mitään seksuaalisuudestaan?
Lainaus käyttäjältä: Uniform - 04.06.2011, 13:53Mua pikkaisen ihmetyttää kun useampikin vastaaja mainitsee ettei kerro bdsm taipumuksistaan perheelle/isille/äidille/veljelle/serkulle jne. lähisukulaiselle.Kertooko kukaan yleensäkään kenellekkään vastaavalle yhtään mitään seksuaalisuudestaan?Niinpä. Kuka edes HALUAISI tietää jotain vanhempiensa seksielämästä. Miettikää siltäkin kantilta ennen kuin kerrotte lapsillenne asiasta.
Hmmm.... provosoidun, vaikka ei pitäiskään.bemad, et tunnu arvostavan naisia kovinkaan korkealle, vaikka alistuva mies oletkin??? hieman outoa, mutta se on sinun katsantokantasi.Toki, naisesta kun naisesta löytyy Domme, kun tarpeeks provosoi ja ärsyttää, nainen hyökkää ja yrittää alistaa sen provosoijan, ja sehän tuntuukin sopivan bemadin kinkyyteen vallan hyvin Tapansa kullakin, minä vaan edelleenkin pidän siitä, että se on Mies joka vie, ja minä vikisen, ja mielestäni minulla on oikeus siihen, enkä suostu ymmärtämään, miks kaikkien naisten pitäis Dominoida miestä.Tää keskustelu on näköjään menny ihan sivuun alotuksesta mutta näinhän sitä usein käy.