Baarin kannatusmaksut
Villi veikkaukseni on, että alistuvia naisia on helpompi bongata spontaanisti, ainakin alistumiseen taipuvaisten määrä vaikuttaa suuremmalta kuin D-henkilöiden. Ja muistelen lukeneeni, että joidenkin tutkimusten mukaan aika iso osa naisista on voinut fantasioida jonkinlaisesta alistumisesta tai väkisin ottamisesta tms, ilman että olisivat varsinaisesti kinkyjä.
Lainaus käyttäjältä: submit - 30.03.2011, 10:50Villi veikkaukseni on, että alistuvia naisia on helpompi bongata spontaanisti, ainakin alistumiseen taipuvaisten määrä vaikuttaa suuremmalta kuin D-henkilöiden. Pystyn isosta subinaisten otannasta bongaamaan aina useita luonnondommeja, jotka ovat valinneet puolensa toisin säädyllisten odotusten perusteella. On aika normaalia esimerkiksi, että bdsm palstalle tulee nainen, joka kertoo pitävänsä alistumisesta, mutta sitten toteaa ykskantaan, että toinenkin puoli mahdollisesti löytyy. Tämä viittaa yleensä siihen, että nainen haluaisi alistaa, mutta kuitenkin jokin pakottaa etsimään autoritaarisia miehiä ja välttelemään alistuvia. Tulevaisuudessa toivon mukaan alistuvat miehet saadaan pariutumiskontekstiin paremmin mukaan ja naiset eroon venäläismafiaa muistuttavasta alfaurosten jallittamisesta toimimaan itsekin alfanaaraina, joita hentoiset subimiehet tavoittelevat.
Villi veikkaukseni on, että alistuvia naisia on helpompi bongata spontaanisti, ainakin alistumiseen taipuvaisten määrä vaikuttaa suuremmalta kuin D-henkilöiden.
Itse olen onnistunut erittäin huonosti löytämään kinkyä kumppania vaniljamaailmasta (=ei yhtään).
bemad, johtuiskohan siitä, että subeista harva haluaa alistaa miestä, että me ei saada siitä seksuaalisia kiksejä, vaikka ulkoselta olemukseltamme ja luonteeltamme, siihen hyvin pystysimmekin. Yksinkertasesti, se alfauros on vaan seksuaalisesti kiinnostavampi ja kiihottavampi, kun alistuva mies.
Lainaus käyttäjältä: submit - 30.03.2011, 10:50Itse olen onnistunut erittäin huonosti löytämään kinkyä kumppania vaniljamaailmasta (=ei yhtään).Jos ajatellaan kuinka hankalaa useimmille on se kumppanin löytäminen vaniljaisena, niin kynkymausteisena mennään ainakin 50x hankalampaan yhtälöön.Dominoivan naisen löytyminen subimiehen kumppaniksi onkin jo sitten lottovoiton kaltainen sattumus.
Mulla kans on käsitys, että alistuvia naisia on helpompi löytää normi elämästä, kun D ihmisiä.bemad, johtuiskohan siitä, että subeista harva haluaa alistaa miestä, että me ei saada siitä seksuaalisia kiksejä, vaikka ulkoselta olemukseltamme ja luonteeltamme, siihen hyvin pystysimmekin. Yksinkertasesti, se alfauros on vaan seksuaalisesti kiinnostavampi ja kiihottavampi, kun alistuva mies.
Yksinkertasesti, se alfauros on vaan seksuaalisesti kiinnostavampi ja kiihottavampi, kun alistuva mies.
Hmmm.... provosoidun, vaikka ei pitäiskään.bemad, et tunnu arvostavan naisia kovinkaan korkealle, vaikka alistuva mies oletkin???
Toki, naisesta kun naisesta löytyy Domme, kun tarpeeks provosoi ja ärsyttää, nainen hyökkää ja yrittää alistaa sen provosoijan, ja sehän tuntuukin sopivan bemadin kinkyyteen vallan hyvin
Tapansa kullakin, minä vaan edelleenkin pidän siitä, että se on Mies joka vie, ja minä vikisen, ja mielestäni minulla on oikeus siihen, enkä suostu ymmärtämään, miks kaikkien naisten pitäis Dominoida miestä.
En yksinkertaisesti pidä liian alistuvista ihmisistä, häpeäkseni myönnän, että kävelen arkielämässäkin helposti näiden tyypien ylitse ja jyrään tahtoni läpi sen enempiä kyselemättä. En höyrytessäni edes kiinnitä huomiota näihin kynnysmattoilijoihin. Mitä haastetta semmoisissa ihmisissä on?
Mutta sen sijaan alistuvan miesluonteen polkemista en hyväksy missään määrin. Nämä alfankipeät naiset pitäisi uittaa kuumassa voissa.
Lainaus käyttäjältä: bemad - 31.03.2011, 21:03 Mutta sen sijaan alistuvan miesluonteen polkemista en hyväksy missään määrin. Nämä alfankipeät naiset pitäisi uittaa kuumassa voissa.Testosteroni haisee. Nainen isolla ännällä tuntee sen jo kaukaa ja kaipuu syttyy.