Baarin kannatusmaksut
Niin monesti mietin myös onko kaikki tämän arvoista. Mitä jos vain tappaisi itsensä, niin pääsis eroon kaikista kaavaillusta mitä Marko on mun pääni menoksi tehnyt.
Ja kun ei se vaan hyvinvoinnin keskiarvoina ole ihan sama, onko lapsi haluttu vai ylläri. Eikä ole ihan sama, tuleeko se sateenkaariparille/-perheelle monen mutkan ja yrittämisen ja mahdollisesti myös viranomaistarkastelun kautta tai m-n-parille odotettuna tai m-n-parille yllärinä tai vaikkapa m-n-parille vastoin toisen tahtoa. Ja edelleen, tilastot ovat eri asia kuin yksittäistapaukset.
Niin että se siitä "perseestä"
Lainaus käyttäjältä: scar - 21.07.2018, 00:08Niin että se siitä "perseestä" Jos olisin tiennyt mihin lähdin, olisinko hankkinut - en. Antaisnko pois - en. YH silti perseestä.
NeitiM kirjoitti :LainausNiin monesti mietin myös onko kaikki tämän arvoista. Mitä jos vain tappaisi itsensä, niin pääsis eroon kaikista kaavaillusta mitä Marko on mun pääni menoksi tehnyt. Puheesi tästä Markosta kiinnittänyt huomioni usein..aika rankkaa settiä ja jos ette koskaan ole tavanneet edes..
Itse sekoilin joskus tavalla,joka ei ihan kovin monelta onnistu,joten siksi kommentoin nyt tuota. Jos Marko lukee tätä niin ,otahan nyt jumankauta jo yhteyttä Neitiin! Prkl.
^ Viittaan siis kasaan tutkimuksia, kun lähtee etsimään esim. juurikin sateenkaariperheissä kasvaneiden lasten hyvinvointia verrattuna "tavallisissa" perheissä kasvaneiden lasten hyvinvointiin. Mittareita on ollut monenlaisia (siis fyysisestä psyykkiseen ja sosio-ekonomiseen hyvinvointiin), kun en tosiaan puhu vain yhdestä tutkimuksesta enkä yhdestä mittarista vaan alueesta jonka juttuja on seuraillut useamman vuoden. Lapset voivat yhtä hyvin tai paremmin kuin "tavallisissa" perheissä ja selittäväksi tekijäksi on arvioitu harkintaa lapsen hankinnassa. Kiintymyssuhde on siis vain yksi asia hyvinvoinnissa. Paremmat edellytykset turvalliselle kiintymyssuhteelle toki on, kun sille on hyvät puitteet, eli esim. (keskimäärin) ollut harkittu halu saada se lapsi, että siihen on voinut valmistautua.
Pitkäniemen laskun saan maksettua tammikuussa, mut en voi uskoa, että hän antaisi mun odottaa niin kauan. Tekisin varmasti itsarin ennen joulua, jos olisin vielä yksin. )
Lainaus käyttäjältä: NeitiM - 21.07.2018, 08:28 Pitkäniemen laskun saan maksettua tammikuussa, mut en voi uskoa, että hän antaisi mun odottaa niin kauan. Tekisin varmasti itsarin ennen joulua, jos olisin vielä yksin. )Onko ylläpidolla mahdollisuus puuttua tähän jollain tavalla?Onko Marko edes todellinen henkilö? Sitä mietin.