Baarin kannatusmaksut
On kahdenlaista 24/7 parisuhdetta(ainakin). Bdsm:n perustuvaa ja sitten paljon hyväksytympi Christian wife.Jos et usko, niin katoppa aiheesta pari videota youtubesta.
2. Lapsi oppii, että kotityöt ovat toisen sukupuolen vastuulla.Itse näen kotitöiden tekemistaidon yleissivistyksenä, joka kuuluu molemmille sukupuolille. Nolottaisi jos kasvattaisin uusavuttoman aikuisen. Myönnän kuitenkin ihan avoimesti, että tämä on asia joka on puhuttanut meidän suhteessamme aika paljon. Nyt seuraa heterokeskeistä pohdintaa, anteeksi siitä. Ehkä eniten olemme miettineet sitä, että kun minä olen naisena sellainen klassinen "aidillinen miehen paapoja" niin millaiseksi lapsen naiskuva muodostuu? Tottakai se vaikuttaa, mutta en voi muuttaa itseäni toisenlaiseksi. Niinpä meidän suhteessamme lankeaa Masterille varsin paljon vastuuta tässä asiassa. Hänen täytyy huolehtia siitä, että hän itse toimii esimerkkinä lapselle siinä että jos ottaa puolisokseen äidillisen naisen niin se edellyttää mieheltäkin tietynlaisen roolin omaksumista jotta suhde voisi olla tasapainoinen.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 16.07.2018, 08:25On kahdenlaista 24/7 parisuhdetta(ainakin). Bdsm:n perustuvaa ja sitten paljon hyväksytympi Christian wife.Jos et usko, niin katoppa aiheesta pari videota youtubesta. En itse kutsuisi Christian Wife-avioliittoja 24/7-suhteiksi. Eivätkä ne olekaan, koska Masterilla on paljon enemmän valtaa kuin tuollaisella aviomiehellä. Itseasiassa tuollaisissa avioliitossa miehelle on tarjolla tasan yksi rooli johon vaimolla on oikeus hänet pakottaa, joten en puhuisi edes D/s-suhteesta.
Lainaus käyttäjältä: vila - 16.07.2018, 08:40Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 16.07.2018, 08:25On kahdenlaista 24/7 parisuhdetta(ainakin). Bdsm:n perustuvaa ja sitten paljon hyväksytympi Christian wife.Jos et usko, niin katoppa aiheesta pari videota youtubesta. En itse kutsuisi Christian Wife-avioliittoja 24/7-suhteiksi. Eivätkä ne olekaan, koska Masterilla on paljon enemmän valtaa kuin tuollaisella aviomiehellä. Itseasiassa tuollaisissa avioliitossa miehelle on tarjolla tasan yksi rooli johon vaimolla on oikeus hänet pakottaa, joten en puhuisi edes D/s-suhteesta. Aijaa ... Minusta taas Jumalan tahdolla ajetaan nainen tiettyyn asemaan. Siis nainen ei valitse alistumista vaan. Miestä siinä ei kyllä pakoteta kuin sunnuntaisin kirkossa istumisiin.
Onko oikeasti niin, että ihmiset pitävät 24/7-suhteessa eläviä jotenkin älyllisesti vajaina? Koska, herrasiunaa, jokaisessa suhteessa on oma dynamiikkansa ja jokaiseen suhteeseen muodostuu omat systeemit esim. kotitöiden suhteen. ---
Lainaus käyttäjältä: kissa - 16.07.2018, 12:17Onko oikeasti niin, että ihmiset pitävät 24/7-suhteessa eläviä jotenkin älyllisesti vajaina? Koska, herrasiunaa, jokaisessa suhteessa on oma dynamiikkansa ja jokaiseen suhteeseen muodostuu omat systeemit esim. kotitöiden suhteen. --- (Lihavointi miun tekemä.)En mie usko, että siitä on kyse. Yleensä kun ihmiset törmää johonkin itselle vieraaseen, niin siitähän tulee hämmästelyä ja tyhmiä kysymyksiä, koska ihminen itse ei ymmärrä, mistä on kyse ja miten se vaikuttaa. Harvemmin se esim. kyseisessä perhemuodossa/parisuhteessa oleville itselleen on mikään ihme juttu, vaan sitä on niiku esim. mietitty tovi ennen kuin siihen on päädytty Ite oon tottunut, että kysyessä saattaa viisastua. Ja jos ei kysy ni voi sit pysyä tyhmänä/tietämättömänä tai vaikkapa muita häiritsemättömänä.