Baarin kannatusmaksut
Muuten kyllä ulkomaan bileissä ei suhtauduta näin hysteerisesti kuvaamiseen. Kuvauskielloista huolimatta kännykät räpsyy, ja virallisia ja epävirallisia bilekuvaajia kiertelee tilaa ottamassa kuvia. Omiakin kuviani löytyi muutamalta eri facebook-sivuilta bileiden jälkeen, eikä multa mitään julkaisulupia kyselty tai kerrottu edes mihin kuvat tulee. Ehkä se ei ole niin suuri häpeä jos joku saa tietää että olet ollut fetissibileissä. Darkkareihin tai muihin panoluoliin ei kyl luurit kuulu.
Saapuvatko kaikki paikalle kasvot peitettyinä sitten? Kuulostaa jo vähän naurettavalta mutta...
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 10.07.2018, 17:58Muuten kyllä ulkomaan bileissä ei suhtauduta näin hysteerisesti kuvaamiseen. Kuvauskielloista huolimatta kännykät räpsyy, ja virallisia ja epävirallisia bilekuvaajia kiertelee tilaa ottamassa kuvia. Omiakin kuviani löytyi muutamalta eri facebook-sivuilta bileiden jälkeen, eikä multa mitään julkaisulupia kyselty tai kerrottu edes mihin kuvat tulee. Ehkä se ei ole niin suuri häpeä jos joku saa tietää että olet ollut fetissibileissä. Darkkareihin tai muihin panoluoliin ei kyl luurit kuulu.Itsekin olen taipuvainen ajattelemaan juuri näin, mutta tiedostan kyllä, että aika moni taitaa ajatella toisin. Itsehän keksin aika nopeasti montakin hävettävämpää asiaa kuin fetissibileisiin osallistuminen.
Lainaus käyttäjältä: Whipmaster85 - 11.07.2018, 12:15Lainaus käyttäjältä: MissMary - 10.07.2018, 17:58Muuten kyllä ulkomaan bileissä ei suhtauduta näin hysteerisesti kuvaamiseen. Kuvauskielloista huolimatta kännykät räpsyy, ja virallisia ja epävirallisia bilekuvaajia kiertelee tilaa ottamassa kuvia. Omiakin kuviani löytyi muutamalta eri facebook-sivuilta bileiden jälkeen, eikä multa mitään julkaisulupia kyselty tai kerrottu edes mihin kuvat tulee. Ehkä se ei ole niin suuri häpeä jos joku saa tietää että olet ollut fetissibileissä. Darkkareihin tai muihin panoluoliin ei kyl luurit kuulu.Itsekin olen taipuvainen ajattelemaan juuri näin, mutta tiedostan kyllä, että aika moni taitaa ajatella toisin. Itsehän keksin aika nopeasti montakin hävettävämpää asiaa kuin fetissibileisiin osallistuminen. Varmasti on muita asioita, joita hävetä enemmän kuin kinkybileisiin osallistumista. Mutta, joillakin kuvan löytyminen kinkyaiheisilta sivuilta voi vaikuttaa esim. Työllistymiseen, perhe-elämään, ja muihin "siviilielämän" aspekteihin. Että niin, ei kaikki ole niin yksioikoista. Suomessa BDSM on vielä suhteellisen tabu asia, ja työelämässä jyrää suht konservatiiviset voimat, varsinkin johdossa. Jos ei suoranaisiin potkuihin johtaisi, niin ainakin ilmapiiriongelmiin.
"Hoitaja sai potkut päiväkodista seksiblogin takia" https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000578472.html mun mielestä tää uutinen kiteyttää sen näkökulman, et kuinka tabu aihe pelkästään seksi on edelleen Suomessa.
Lainaus käyttäjältä: mimmu_ - 26.08.2018, 20:12"Hoitaja sai potkut päiväkodista seksiblogin takia" https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000578472.html mun mielestä tää uutinen kiteyttää sen näkökulman, et kuinka tabu aihe pelkästään seksi on edelleen Suomessa. Tästä tapauksesta tosin on jo reilut kuusi ja puoli vuotta, mikä on blogosfäärissä melkoinen mitta. Lisäksi, käsittääkseni Mäntylä elättää edelleen itsensä kirjoittamalla juurikin tuon "katastrofin" seurauksena. Minusta siis pikemminkin malliesimerkki siitä, miten se pahin skenaario voi vesittyä kammottavuudestaan täysin kun se realisoituu, ja jopa kääntyä voitoksi
Mun mielestä on ihan aiheellista pitää mielessä että kasvojentunnistus paranee kokoajan ja kohta kaikenlaiset ihmiset jotka syystä tai toisesta haluaa sun pärstää netistä hakea saattaa sen tehdä.Onko ne sitten niitä ihmisiä joidenka haluat löytävän sun kasvot netistä ja huomata sinun olleen fetissibileissä ihan vain sen takia, että joku sinulle tuntematon on ottanut ilman sinun lupaasi sen kuvan ja ladannut omia intresejään tukeakseen sen kuvan nettiin.Tietysti on paljon ammatteja ja ihmissuhteita yms missä tuollainen ei haittaa, mutta on sellaisiakin missä voi tulla paljonkin haittaa vaikka itse osallistuminen bileisiin ei olisikaan millään tavalla paha asia.