Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Kinkykundi - 20.07.2018, 13:29Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 20.07.2018, 13:25Farkut ja paita (Musta). Mitä muuta tarttee? Oon ehkä maailman tylsin pukeutuja Yhtenä päivänä laitoin mekon päälle (jonka ostin Lidlistä, mun muodin mekasta) ja muksu kysy että miks sulla on tommonen papinkaapu päällä.Sitä se Lidlissä ostoksilla käynti tekee. Etkös sinä jonkinasteinen kumifettari joskus ennen ollut?No en pukeudu kumiin arkena tai julkisilla paikoilla niin en huomioinut asiaa tässä
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 20.07.2018, 13:25Farkut ja paita (Musta). Mitä muuta tarttee? Oon ehkä maailman tylsin pukeutuja Yhtenä päivänä laitoin mekon päälle (jonka ostin Lidlistä, mun muodin mekasta) ja muksu kysy että miks sulla on tommonen papinkaapu päällä.Sitä se Lidlissä ostoksilla käynti tekee. Etkös sinä jonkinasteinen kumifettari joskus ennen ollut?
Farkut ja paita (Musta). Mitä muuta tarttee? Oon ehkä maailman tylsin pukeutuja Yhtenä päivänä laitoin mekon päälle (jonka ostin Lidlistä, mun muodin mekasta) ja muksu kysy että miks sulla on tommonen papinkaapu päällä.
Erityisesti sisustuksessa pyrin ilmentämään itseäni. Tyylini on tähän vivahtava.https://m.etuovi.com/kohde/9559268
Normi arjessa ei jaksa oikee kiinnostaa miltä sitä näyttää, välillä panostaa sit enempi ku siltä tuntuu
6. Jossain vaiheessa tajuun, että vaatteet on ihan eri paria ja unohdin harjata tukan7. Sitten angstaan hetken, mutta lopetan tajuun että työkaveri on taas tullut pyjamahousuissa töihin ja toisella on tohvelit työkenkinä.
Mun tyyli sopisi: "How I think I look like and how I actually look like"-meemeihin Näennäisesti olen tosi tarkka ja mulla on kaikenlaisia visioita, mutta ikävä kyllä nukun mieluummin. Niinpä elämä menee usein näin:1. Herään viime tingassa ja meen pikasuihkuun2. Etsin puhtaat vaatteet, tsägällä ehkä sopivat yhteen3. Ryntään töihin4. Meikkaan 10min työpaikan vessassa5. Tadaa oon valmis6. Jossain vaiheessa tajuun, että vaatteet on ihan eri paria ja unohdin harjata tukan7. Sitten angstaan hetken, mutta lopetan tajuun että työkaveri on taas tullut pyjamahousuissa töihin ja toisella on tohvelit työkenkinä. Mun tyyli on se etten osta rumia vaatteita, joten ne ei voi vahingossakaan päätyä mun päälle