Kirjoittaja Aihe: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?  (Luettu 20076 kertaa)

Kinkykundi

Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #45 : 20.07.2018, 13:40 »
Farkut ja paita (Musta). Mitä muuta tarttee? Oon ehkä maailman tylsin pukeutuja :D
Yhtenä päivänä laitoin mekon päälle (jonka ostin Lidlistä, mun muodin mekasta) ja muksu kysy että miks sulla on tommonen papinkaapu päällä.

Sitä se Lidlissä ostoksilla käynti tekee.  ;D Etkös sinä jonkinasteinen kumifettari joskus ennen ollut?
No en pukeudu kumiin arkena tai julkisilla paikoilla niin en huomioinut asiaa tässä

Toki näin. Huvitti vain tuo kontrasti.  ;D Cityn ajoilta "tuttuja".

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #46 : 20.07.2018, 16:24 »
Tyyli mitä se on? Vähän kuin perse, kaikilla on sellainen ja toisilla paskaisempi kuin toisilla. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mukavuus ennen tyyliä taikka muita attribuutteja.

notpeikko

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #47 : 20.07.2018, 17:28 »
Normi arjessa ei jaksa oikee kiinnostaa miltä sitä näyttää, välillä panostaa sit enempi ku siltä tuntuu :)

SpeedMaster

• Vieras
« Vastaus #48 : 20.07.2018, 22:07 »
Eipä mulla muuta vaatetuksestani ;)

vila

• Vieras
« Vastaus #49 : 21.07.2018, 09:03 »
Mun tyyli sopisi: "How I think I look like and how I actually look like"-meemeihin :D

Näennäisesti olen tosi tarkka ja mulla on kaikenlaisia visioita, mutta ikävä kyllä nukun mieluummin. Niinpä elämä menee usein näin:

1. Herään viime tingassa ja meen pikasuihkuun
2. Etsin puhtaat vaatteet, tsägällä ehkä sopivat yhteen
3. Ryntään töihin
4. Meikkaan 10min työpaikan vessassa
5. Tadaa oon valmis
6. Jossain vaiheessa tajuun, että vaatteet on ihan eri paria ja unohdin harjata tukan
7. Sitten angstaan hetken, mutta lopetan tajuun että työkaveri on taas tullut pyjamahousuissa töihin ja toisella on tohvelit työkenkinä.

Mun tyyli on se etten osta rumia vaatteita, joten ne ei voi vahingossakaan päätyä mun päälle :D

submit

• Vieras
« Vastaus #50 : 21.07.2018, 12:29 »
Vain haaveissani :D

Eli en ole ollenkaan tarkka, eikä minulla edes ole nykyään mitään tiettyä pukeutumistyyliä. Nuorempana oli tarkempaa ja tietyissä elämänvaiheissa en esim. mennyt ilman meikkejä minnekään. Viimeisimmän kumppanin aikana totuin, että voin mennä verkkareissa/lökäreissä ruokakauppaan ja käyttää lenkkareita vaikka hameen kanssa. Tosin käytän edelleenkin harvoin lenkkareita muualla kuin lenkillä. Mutta joo, ehkä olin vähän fakkiutunut pukeutumisessani.

Mun ihannetyyli olis naisellinen fiftarityyli, mutta oon silleen rajoittunut, että koska en ole fiftari, olis feikkiä pukeutua siten jatkuvasti. Ihailen kyl tosi paljon monenlaista sen aikakauden aikaansaannosta ja tykkään myös amerikanraudoista yms. Pinstriping on myös mun kiinnostuksenkohde.

Tykkään myös punk-jutuista ja vastapainoiseeti tosi tyylikkäistä asuista ja oon kenkä- ja korkkarifriikki.

Vähän sama kuin Normalla aiemmin, että jos ei ole varaa aitoon, en hanki kopiota. Hyvä käytetty kyllä kelpaa, koska laatu.

Tulenkantaja

• Vieras
« Vastaus #51 : 21.07.2018, 17:08 »
Riippuu päivästä ja fiiliksestä. Yleensä olen hyvinkin tarkka, ja varmistan, että kaikki on vimpan päälle laitettu parhaista vermeistä aina kynsiin ja meikkeihin asti - varsinkin, jos olen kumppanini kanssa liikkeessä. Nyt kesäaikana kuljen ulkona lähes yksinomaan mekoissa tai hameessa, muuten työpäivät kuluvat rennosti farkuissa ja pitkähihaisessa puserossa. Kotioloissa yksin taas sonnustaudun ihan lökäpöksyihin ja huppareihin.

Brak

• Vieras
« Vastaus #52 : 22.07.2018, 00:07 »
Erityisesti sisustuksessa pyrin ilmentämään itseäni. Tyylini on tähän vivahtava.

https://m.etuovi.com/kohde/9559268

Kinkykundi

« Vastaus #53 : 22.07.2018, 14:05 »
Erityisesti sisustuksessa pyrin ilmentämään itseäni. Tyylini on tähän vivahtava.

:o :o Aika... Erikoinen.

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #54 : 22.07.2018, 14:06 »

:o Meninpä kerrankin minäkin hiljaiseksi  :o

misternorthwind

• Vieras
« Vastaus #55 : 22.07.2018, 14:10 »
Normi arjessa ei jaksa oikee kiinnostaa miltä sitä näyttää, välillä panostaa sit enempi ku siltä tuntuu :)

Aika lailla tämä. Normivaatetuksella mennään arki.

tiikki

• Vieras
« Vastaus #56 : 22.07.2018, 16:26 »
"Muistinhan vetää hulpin kiinni..."

Tuo ehkä kuvaa panostautumistani ulkoasuun normipäivänä.
Arkivaatekasasta löytyy kahdenlaisia t-paitoja, reikäisiä ja ei vielä reikäisiä ja molempia löytyy sekä valkoisina (ainakin joskus olleet) ja mustina.

:D

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
« Vastaus #57 : 22.07.2018, 16:49 »
"Same shirt, different day" >:D 8)

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #58 : 22.07.2018, 17:41 »

6. Jossain vaiheessa tajuun, että vaatteet on ihan eri paria ja unohdin harjata tukan
7. Sitten angstaan hetken, mutta lopetan tajuun että työkaveri on taas tullut pyjamahousuissa töihin ja toisella on tohvelit työkenkinä.

Tadaa. Tämä taitaa olla myös minun tyylini.  :o   ;D  ;D

MissBondage

• Vieras
« Vastaus #59 : 22.07.2018, 19:59 »
Mun tyyli sopisi: "How I think I look like and how I actually look like"-meemeihin :D

Näennäisesti olen tosi tarkka ja mulla on kaikenlaisia visioita, mutta ikävä kyllä nukun mieluummin. Niinpä elämä menee usein näin:

1. Herään viime tingassa ja meen pikasuihkuun
2. Etsin puhtaat vaatteet, tsägällä ehkä sopivat yhteen
3. Ryntään töihin
4. Meikkaan 10min työpaikan vessassa
5. Tadaa oon valmis

Mun tyyli on se etten osta rumia vaatteita, joten ne ei voi vahingossakaan päätyä mun päälle :D
Tunnistan tuosta paljon samaa! :)

Aiemmin kauheasti haikailin, että kumpa olisin tyylikkäämpi jne. Sittemmin oivalsin, että mikäs minua estää ostamasta ihanuuksia, joista haaveilen -- paitsi no, ajoittain riittämätön maksukyky välillä rajoittaa. :D Yritän ostaa kauniita ja ajattomia vaatteita ja vähitellen lupua vanhoista rytkyistä...

Vielä kun joskus oppisi laittautumisen jalon taidon eikä joka aamu torkuttaisi...  ^-^