Baarin kannatusmaksut
TAFFi, Bizarre ja muut tulossa ni saaks nyt alkaa jo valittaa dc:stä ? Ja koska muija käski olla *köh* asiallinen *köh* niin koska esim. omat mieltymykseni ovat mitä ovat niin jos innostun vähä "pukeutumaan"niin kiihottumisen sijasta ulkomuotoni saattaa aiheuttaa läsnäolijoissa lähinnä pahoinvointia (siis normaalia enemmän) joten Keneltä voi varmistaa dc:n täyttymisen (taff / bizarre) ja sen ettei "asuste" oo "liikaa" ?-Stoge
Lainaus käyttäjältä: stoge - 19.06.2018, 20:01TAFFi, Bizarre ja muut tulossa ni saaks nyt alkaa jo valittaa dc:stä ? Ja koska muija käski olla *köh* asiallinen *köh* niin koska esim. omat mieltymykseni ovat mitä ovat niin jos innostun vähä "pukeutumaan"niin kiihottumisen sijasta ulkomuotoni saattaa aiheuttaa läsnäolijoissa lähinnä pahoinvointia (siis normaalia enemmän) joten Keneltä voi varmistaa dc:n täyttymisen (taff / bizarre) ja sen ettei "asuste" oo "liikaa" ?-StogeTuu toki smurffibileisiin valittamaan DC:stä. Tai sen puutteesta.
Lainaus käyttäjältä: Mr.Vic - 20.06.2018, 06:23Lainaus käyttäjältä: stoge - 19.06.2018, 20:01TAFFi, Bizarre ja muut tulossa ni saaks nyt alkaa jo valittaa dc:stä ? Ja koska muija käski olla *köh* asiallinen *köh* niin koska esim. omat mieltymykseni ovat mitä ovat niin jos innostun vähä "pukeutumaan"niin kiihottumisen sijasta ulkomuotoni saattaa aiheuttaa läsnäolijoissa lähinnä pahoinvointia (siis normaalia enemmän) joten Keneltä voi varmistaa dc:n täyttymisen (taff / bizarre) ja sen ettei "asuste" oo "liikaa" ?-StogeTuu toki smurffibileisiin valittamaan DC:stä. Tai sen puutteesta. Tää on nyt niin, että jos mä "pukeudun" niinku meinasin, te ette päästä mua sisää!
Joo, no tää meni taas tähän niiku yleensä menee, ei siinä mitään. Mulla oli ihan pointtikin eli tosiaan se että jotkut on kummastelleet sitä että keneltä noista asuista voi etukäteen kyselläkoska se on varmasti ikävää matkustaa vaikka satoja kilsoja bileisiin ja sitten ovella todetaan "No, not tonight!". Ja mun asuvalinta, en nyt paljasta koska aina ON mahdollisuus että....
Stoge pekonipuvussa ois kyl varmasti DC:n kuin DC:n läpäisevä look!
Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 21.06.2018, 01:35Stoge pekonipuvussa ois kyl varmasti DC:n kuin DC:n läpäisevä look!Sama ku tulisin munasilteni koska I söis ne mun päältä.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 21.06.2018, 10:33Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 21.06.2018, 01:35Stoge pekonipuvussa ois kyl varmasti DC:n kuin DC:n läpäisevä look!Sama ku tulisin munasilteni koska I söis ne mun päältä. Dc _ja_ ohjelmanumero 5/5.