Baarin kannatusmaksut
Pannaan ristiin kaikkea mikä liikkuu (ja tuodaan tauteja kotiin)Suhteet päätyy yleensä eroon jossain vaiheessa. Tätä olen kuullut omasta kaveripiiristä. Arvoitukseksi on jäänyt miten tämä eroaa monosuhteista.
En tiedä onko tämä varsinainen stereotypia mutta kun kertoo uudelle ihmiselle olevansa poly, vähintään puolet kysyy ensimmäisenä: "Et sä oo mustasukkainen?" Eli ihmiset ilmeisesti ajattelevat että vain täysin mustasukkaisuudesta vapaa ihminen voi olla poly. Yritä siinä sitten selittää että mustasukkaisuutta voi oppia hallitsemaan vaikka sellaista joskus tuntisikin.Olen myös törmännyt tuohon että ajatellaan kaikkien samassa polypallossa panevan kaikkia. Aika monta kertaa on myös luultu että minun ja primäärikumppanini avioliitto on kulissisuhde. En ihan ymmärrä että kulissi mille kun olemme kuitenkin ihan avoimesti polyja
Perusjuttu, yksi romanttisen ihmissuhteiden muodoista, tapa elää.En edes muista milloin olisin viimeksi kuullut jonkun päivittelevän aihetta, vissiin joskus 15 vuotta sitten. Enemmän kai sitä monosuhteita ihmetellään nykyään, ”miten kellekään voi yksi ihminen riittää”, ”sehän on tutkitusti mahdotonta”