Baarin kannatusmaksut
Sovimme, että kun aikanaan päädymme sänkyyn, käytämme vain silmämaskia ja käsirautoja. Kuinkahan kovaksi meno noiden kanssa voi mennä? En ole esim. ikinä harrastanut anaaliseksiä, ja jotenkin olen saanut käsityksen, että se "kuuluu asiaan". Mietin että olenkohan pettymys hänelle 😕
Ja ulkonäköpaineet. Olen kaunis ja ihan normaalivartaloinen, mutta kun nyt olen tutustunut tähän maailmaan, olen löytänyt kuvia vain 100% täydellisistä vartaloista. Haluaako m-miehet vain täydellisiä naisia vai kelpasko heille tavallinen kaunis nainen, jolla on kauniit kasvot mutta ehkä vähän ylimääräistä pyllyssä ja reisissä? 😯
Haluaako m-miehet vain täydellisiä naisia vai kelpasko heille tavallinen kaunis nainen, jolla on kauniit kasvot mutta ehkä vähän ylimääräistä pyllyssä ja reisissä?
Miten normaali suhde toimii, jos mukana on rakkautta ja s/m leikkejä? Miksi m-miehet saavat tyydytystä, kun satuttavat ihmistä jota rakadtavat? Ymmärrän seksisuhteet erikseen, mutta sitä en täysin ymmärrä, jos mukana on rakkautta.
Kiitos kaikille vastauksista! Ei ole siis mitään sääntöjä vaan kaikki tyylillään 👍 Mitä eroa on master ja dominant-termeillä? Tarkoittaako master sitä että juttuja tehdään seksin ulkopuolellakin, esim. päätetän toisen puolesta asioita, ja dominant että dominointi rajoittuu petipuuhiin?
Olemme jutelleet todella avoimesti seksuaalisista mieltymyksistä ja haluistamme, ja käyn ihan kuumana kun hän kertoo minulle juttuja.
Sovimme, että kun aikanaan päädymme sänkyyn, käytämme vain silmämaskia ja käsirautoja.
Kuinkahan kovaksi meno noiden kanssa voi mennä? En ole esim. ikinä harrastanut anaaliseksiä, ja jotenkin olen saanut käsityksen, että se "kuuluu asiaan". Mietin että olenkohan pettymys hänelle 😕