Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: onez - 11.06.2018, 15:26Sitä tiedon välittymistä kuolemasta oon myös itse miettinyt, inhottava tilanne jos niin käy. Joku vois koodata vaikka omakantaan listan mihin voi lisätä sähköpostiosoitteita yms kuolemailmoitusta varten.Siellä tavallaan on jo olemassa sellainen mahdollisuus, joka on vapaa tekstikenttä koskien hoitotahtoa. Käytännössä sinne voi kirjoittaa vaikkapa niiden henkilöiden yhteystiedot, jotka haluat lisätä tietoihisi.
Sitä tiedon välittymistä kuolemasta oon myös itse miettinyt, inhottava tilanne jos niin käy. Joku vois koodata vaikka omakantaan listan mihin voi lisätä sähköpostiosoitteita yms kuolemailmoitusta varten.
Mun mielestä tää on silleen ilahduttavan helppoa, että kun kuolen, mua ei enää ole ja joku/ jotkut muut päättää mitä ja miten toimitaan. Ihan sama mitä mä nyt toivon, niitä toiveita joko kunnioitetaan tai sitten ei. Ja ihan oikeasti, aivan yhdentekevää mulle sen jälkeen kun olen kuollut
Lainaus käyttäjältä: Angelika - 11.06.2018, 16:25Mun mielestä tää on silleen ilahduttavan helppoa, että kun kuolen, mua ei enää ole ja joku/ jotkut muut päättää mitä ja miten toimitaan. Ihan sama mitä mä nyt toivon, niitä toiveita joko kunnioitetaan tai sitten ei. Ja ihan oikeasti, aivan yhdentekevää mulle sen jälkeen kun olen kuollut Tämä. Ja kyl ne hautajaiset/muistotilaisuudet on niille jälkeen jääneille (<- voi ton yhdyssananakin lukee).
Monelle sukupuoli- ja seksuaalivähemmistön edustajalle se itse valittu perhe on se ainoa perhe jonka kanssa voi ja uskaltaa jakaa kaiken, mutta kun kuolemme palauttaa valtio meidät takaisin siihen perheeseen johon synnyimme. Se perhe ei välttämättä hyväksy taipumuksiamme, ystäviämme tai tapaamme elää elämäämme. Silti se on se perhe, joka saa päättää kuka ylipäätään saa tiedon kuolemasta. Masterini kaverin tapauksessa tieto kuolemasta onneksi tavoitti myös hänen fetissiperheensä. Olisi voinut käynyt toisinkin.
Asiaa on sivuttu ennenkin mielestäni otan toisen haaran olen 99% varma että täälläkin on kuolleita jäsenenä 1 syy miksi olen kannattanut nicin poistoa tietyn ajan jälkeen saahan sen takasin jos nousee kuolleista VARMAT tapaukset ainakin voisi laittaa vaikka omaan osioon in memorian ps ainakin minut saa toki KUKAAN ei sitä minun kuolemaa huomaa ennen 10 vuoden poissaoloa.
... miten nihkeästi kukaan suostui mitään erikoistoiveita kunnioittamaan ja poikkeamaan omista konsepteistaan. Ettäkö kanttorin pitäisi opetella soittamaan jotain muuta kuin Herra kädelläsi .