Baarin kannatusmaksut
Muistelen, kun aikoinaan erään kinkyn poismenosta tein hänelle muisteluketjua, niin sain vain vittuilua, että mistä mä voin tietää tän henkilön kuolemasta. Emme nyt niin hyviä ystäviä olleet, mutta tämä henkilö oli koskettanut jotain sisälläni ja halusin muidenkin jotenkin muistavan tätä henkilöä. Ainoa, mitä hänelle suotiin oli kuva niskasta galleriassa. No, ehkä ajat muuttuvat ja menehtyneitä ehkä jopa julkisestikin voi surra tällä palstalla. Omalla kohdallani olen tehnyt tietokoneen testamentin, enkä tule kaipaamaan sen suurempia hautajaisiakaan. Mulle riittää, että tyttäreni istuu siellä hetken ja ehkä jättää kukkasen haudalle (vaikka tietää, etten niistä ite välitä, mutta jos jättää sen tuomatta, niin tykkään siitä enemmän). Mä en ole mitään niin merkittävää tehnyt, että haluaisin mitään muistotilaisuutta. Täällä toki voi tehdä ketjun ja jauhaa siellä paskaa.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 10.06.2018, 23:46Muistelen, kun aikoinaan erään kinkyn poismenosta tein hänelle muisteluketjua, niin sain vain vittuilua, että mistä mä voin tietää tän henkilön kuolemasta. Emme nyt niin hyviä ystäviä olleet, mutta tämä henkilö oli koskettanut jotain sisälläni ja halusin muidenkin jotenkin muistavan tätä henkilöä. Ainoa, mitä hänelle suotiin oli kuva niskasta galleriassa. No, ehkä ajat muuttuvat ja menehtyneitä ehkä jopa julkisestikin voi surra tällä palstalla. Omalla kohdallani olen tehnyt tietokoneen testamentin, enkä tule kaipaamaan sen suurempia hautajaisiakaan. Mulle riittää, että tyttäreni istuu siellä hetken ja ehkä jättää kukkasen haudalle (vaikka tietää, etten niistä ite välitä, mutta jos jättää sen tuomatta, niin tykkään siitä enemmän). Mä en ole mitään niin merkittävää tehnyt, että haluaisin mitään muistotilaisuutta. Täällä toki voi tehdä ketjun ja jauhaa siellä paskaa. Onko 30-v kuluttua BDSM Baaria Pip?
Muistelen, kun aikoinaan erään kinkyn poismenosta tein hänelle muisteluketjua, niin sain vain vittuilua, että mistä mä voin tietää tän henkilön kuolemasta. Emme nyt niin hyviä ystäviä olleet, mutta tämä henkilö oli koskettanut jotain sisälläni ja halusin muidenkin jotenkin muistavan tätä henkilöä. Ainoa, mitä hänelle suotiin oli kuva niskasta galleriassa.
Mä en usko, että ihmisen seksuaalisuuden monimuotoisuudella kannattaa just hautajaisissa liiemmin hehkutella...Eiköhän nää jutut kannata pitää niissä porukoissa joissa ne tapahtuukin.
Millaiset hautajaiset halutaan järjestää riippuu siitä kenelle niitä ollaan järjestämässä. Kyllä mä haluun hautajaisteni muistuttavan enemmän vaikkapa Pride-kulkuetta kuin masentavia suomalaisia hautajaisia ja seurakuntatalon pullakahveja.
Olen nimittäin testannut ruumiini tieteelle ja jos päädyn opetuskäyttöön niin minut pumpataan täyteen sellaisia säilöntäaineita, että kehoni hävitetään teollisuustason polttouunissa. Tuhkat ilmeisesti saa noutaa jos joku ne haluaa.
Sitä tiedon välittymistä kuolemasta oon myös itse miettinyt, inhottava tilanne jos niin käy. Joku vois koodata vaikka omakantaan listan mihin voi lisätä sähköpostiosoitteita yms kuolemailmoitusta varten.