Baarin kannatusmaksut
no eiku makuuhuonesubeilla!
Onks Dommeilla sitten väljät vaginat? *provo*
Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 27.12.2011, 19:13no eiku makuuhuonesubeilla!Kyllä nyt pitäis sit samalla määritellä kaikkien vehkeet, makuuhuonesubien, truu-ja wannabemastereiden ja -dommejen, sekä truusubien, sekä miesten että naisten.Kuka tekee kaavion? :popcorn:
Mä en vaan ole koskaan oikein tajunnut tätä pienimunaisuuden ongelmaa. Jos se ongelma on kikkelin koko, niin kädessä on viisi sormea yleensä. Ja rystyset päälle.
Lainaus käyttäjältä: TragedyForYou - 27.12.2011, 19:15Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 27.12.2011, 19:13no eiku makuuhuonesubeilla!Kyllä nyt pitäis sit samalla määritellä kaikkien vehkeet, makuuhuonesubien, truu-ja wannabemastereiden ja -dommejen, sekä truusubien, sekä miesten että naisten.Kuka tekee kaavion? :popcorn:mä oon jo lupautunu tallentamaan sitä maastureiden validointitaulua, että mä voin sit sivuhommina tallentaa tämänkin! Queena, Pikkuinen?
Kuulen korvissani Panden loppumattoman räkätyksen.
Lainaus käyttäjältä: TragedyForYou - 27.12.2011, 19:15Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 27.12.2011, 19:13no eiku makuuhuonesubeilla!Kyllä nyt pitäis sit samalla määritellä kaikkien vehkeet, makuuhuonesubien, truu-ja wannabemastereiden ja -dommejen, sekä truusubien, sekä miesten että naisten.Kuka tekee kaavion? :popcorn:Kaaviohan menee tietenkin näin mastereilla on pienet munat,submiehillä isot ja käyttämättömät,Dominalla tietenkinjust se ihanin,subnaisilla ?? ja mitä enemmän TRUU on sitä enemmän piirteet korostuu !!nyt jään odottamaan valtaisaa haukkumis ryöppyä
Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 27.12.2011, 19:23Lainaus käyttäjältä: TragedyForYou - 27.12.2011, 19:15Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 27.12.2011, 19:13no eiku makuuhuonesubeilla!Kyllä nyt pitäis sit samalla määritellä kaikkien vehkeet, makuuhuonesubien, truu-ja wannabemastereiden ja -dommejen, sekä truusubien, sekä miesten että naisten.Kuka tekee kaavion? :popcorn:mä oon jo lupautunu tallentamaan sitä maastureiden validointitaulua, että mä voin sit sivuhommina tallentaa tämänkin! Queena, Pikkuinen? Joo, mulla on mittanauhoja vaikka minkälaisia. En tosin tiedä naisten mittaamisesta mitään, joku mies voisi olla avustajana. Pande syöttää sitten tietoja exceliin, ja nauraa huonoille tuloksille . Näen jo mielessäni kutkuttavan asetelman...