Kirjoittaja Aihe: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit  (Luettu 49755 kertaa)

Koo

• Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #75 : 12.08.2013, 20:08 »
Tää on kyllä hyvä idea. Samaan exceliin voisi lisätä myös muita vastapuolta kiinnostavia asioita
- äo (numero tai arvio fiksu/normaali/daiju)
- ikä
- sosiaalinen kanssakäyminen (sujuu hyvin, ok, ei tule muiden kanssa toimeen)
- ulkonäkö (komea, normaali, menee huppu päässä)
- ruumiinrakenne (hoikka, normaali, lihaksikas, läski)
- kasvaako hiukset (kyllä, vähän, ei)
- varustelutaso (sm-huonekalut, sidonta/piiskausvälineet, lelut, asut yms.)
- itsekkyys (toteuttaa vain omia tarpeitaan, ottaa vastapuolenkin huomioon)
- seisooko (kyllä, puoliksi, ei)
- kestävyys (tunteja, normaali, tulee reisille)
- taudit
- päihteet (raitis, juoppo, narkkari, ketjupolttaja)
- varallisuus (rikas, ok, pummi)
- työssä/työtön/opiskelija

Saa keksiä lisää...

Mitä, eikö muilla naisilla olekaan tällaista exceliä....?  :-X

SpeedMaster

• Vieras
« Vastaus #76 : 13.08.2013, 09:11 »
Mitä, mullako pieni?  Antakaa mikrometri, ni mittaan...

Zina

• Vieras
« Vastaus #77 : 05.09.2015, 23:05 »
Mulla switchinä tietty pituus vaihtelee rankasti. Maasterin roolissa kusikin valuu alas karvoja pitkin ja olen ihan idiootti, mutta auta armias kun alistun, niin johan repee levisten etumus.

En ole edes semmoinen onnistujasubi, ja autonikin on ihan paska, joten kompensoitavaa piisaa puolen metrin edestä!

Ehhehheee... löytyipä hauska vanha ketju!  ;D  ;D  ;D

Norja

• Vieras
« Vastaus #78 : 07.09.2015, 02:06 »
Vanha savolainen sananlasku vakka kantensa löytää,kai olisi tähän se "oikea" vastaus toi kaavio oli

enemmänkin huumoria.

Savossa Savon tavalla.
Vanha suomalainen sananlasku sensijaan kuuluu että "Vakka kantensa valitsee". Tässä pippeliasiassa olen ollut vuosikymmeniä väärässä luullessani että kireet ja veltot pimpit ovat vain pienimunaisten propagandaa ja että on oikeastaan sama millainen römpsä sitä on höylättävänä jos parru on tarpeeksi kookas. Olen ollut väärässä ja myönnän sen nyt. Vakoissa on eroja. Kyllä se vaan niin on että isolle melalle sopii kaikkein parhaiten pikkuvittu. Elämäni ei ole silti mennyt millään lailla hukkaan vaan kokemukset ovat suola. ja hei, nyt en tahdo vinoilla, vitsailla tai ivata ketään enkä olla muutenkaan sika. Minua on siunattu hienoilla vituilla elämässäni. Hyviä kyrpiä ei ole niinkään paljon näkynyt että niistä olisi varsinaisesti mainittavaa.

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #79 : 07.09.2015, 09:05 »
Vai Mastereilla pienet kyrvät en ois tuotakaan uskonut mutta oonkin alalla uus.

zorro

« Vastaus #80 : 07.09.2015, 10:51 »
Mulla on surkean pieni muna vaikka en varsinainen masteri olekaan. Mun mielestä oleellista siinä on häpeä. Se häpeä alkoi jo silloin kun faija työnsi käpyjä mun perseeseen ja ja mutsi pakotti samaan aikaan naimaan itseään ja valitteli ja haukku mua mun pienestä pippelistä. Ei kelvannu ees äitille ;(

-katy-

• Vieras
« Vastaus #81 : 07.09.2015, 16:22 »
Ei kelvannu ees äitille ;(
Jos kertomasi on totta, niin häpeä on vähän väärässä osoitteessa, vaikka varmaan vanhempiaan ehkä häpeää tuossa tilanteessa.  Tai siis lainvastaista ja rikollista, mitä vanhempasi ovat tehneet.  Miten tuosta selvitäänkään "masteriksi", niin tuntuu käsittämättömältä.  Tai niin kai se yleensä menee, että lapsi ottaa sen häpeän kannettavaksi, kun on siinä vaiheessa vielä vähän terveempi...Toivottavasti kyseessä on ns.  "läppä"

zorro

« Vastaus #82 : 08.09.2015, 00:34 »
joo läppä se oli riehaannuin "hieman" liioittelemaan...

Maasterix

• Vieras
« Vastaus #83 : 08.09.2015, 08:13 »
EIKS SE HILIBILI OO KUSEMISTA VARTEN?

armadillo

• V.I.P.
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
« Vastaus #84 : 08.09.2015, 21:25 »
Tahtoisin yhden sellaisen makuuhuonesubin, kiitos.

Morgul

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #85 : 27.09.2015, 01:06 »
Lainaus
Tässä vuosien varrella minulle on paljastunut, että skenessä pyörii poikkeuksellisesti myös subityttöjä, jotka haluavat myös normaalia seksiä tai ainakin toimintaa joka lähentelee sellaista. Kutsutaan heitä halveksuvasti vaikkapa makuuhuonesubeiksi aivan kuten vielä erektion saavia mastereita kutsutaan makuuhuonemastereiksi.

Miksi ihmisiä pitäisi halveksia sen takia,  että heillä on seksuaalisia preferenssejä?

Tuo kuulostaa  turhan elitistiseltä skenessä, jossa pitäisi puhaltaa yhteiseen hiileen ja jossa pitäisi olla ihmisillä kivaa.

Itse en ole ajatellut lopettaa ihan nussimista sen takia,  että olen switch-äijä.

Zina

• Vieras
« Vastaus #86 : 27.09.2015, 08:40 »
Lainaus
Tässä vuosien varrella minulle on paljastunut, että skenessä pyörii poikkeuksellisesti myös subityttöjä, jotka haluavat myös normaalia seksiä tai ainakin toimintaa joka lähentelee sellaista. Kutsutaan heitä halveksuvasti vaikkapa makuuhuonesubeiksi aivan kuten vielä erektion saavia mastereita kutsutaan makuuhuonemastereiksi.

Miksi ihmisiä pitäisi halveksia sen takia,  että heillä on seksuaalisia preferenssejä?

Tuo kuulostaa  turhan elitistiseltä skenessä, jossa pitäisi puhaltaa yhteiseen hiileen ja jossa pitäisi olla ihmisillä kivaa.

Itse en ole ajatellut lopettaa ihan nussimista sen takia,  että olen switch-äijä.

+1 (tosin en oo äijä...  ;D)

kitten

• Vieras
« Vastaus #87 : 27.09.2015, 12:35 »

Olen juuri tuollainen halveksuttava makkarisubi, joka vaan odottaa koska saa bannit tänne  ::)..

Mun elämäni rakkaus ja master olikin kaappihomo..hieman julmaa, mutta kai tälläkin oli joku tarkoitus.

Tänne yksi makkarimasteri kiitos.. :love:

Jägermeister

• Vieras
« Vastaus #88 : 02.10.2015, 00:29 »
Pienelläkin peniksellä oli etunsa, kuten osa vessoista on liian pieniä ja se on inhottavaa jos terska osuu siihen mihin useat muut ovat jo kusseet.

Awkward

• Vieras
« Vastaus #89 : 02.10.2015, 07:49 »

Olen juuri tuollainen halveksuttava makkarisubi, joka vaan odottaa koska saa bannit tänne  ::)..

Mun elämäni rakkaus ja master olikin kaappihomo..hieman julmaa, mutta kai tälläkin oli joku tarkoitus.

Tänne yksi makkarimasteri kiitos.. :love:

No voi...on sulla ollut huono tuuri. Mäkin tulin kaapista ulos. Olin pitkään kaappijuoppo. Sitten rohkenin vetämään kuupan jumiin ihan yleisissä ravintoloissa. Upea fiilis. Siitäkään ei saa oikein enää kiksejä. Kaappiraittius kai puhuttaa nykyään eniten.

Oikeasti makkarisubi on ihan hieno juttu.
Ihmisenä haluan tutustua myös ihmiseen. Pahitteeksi ei ole vastakappaleen subitaipumukset...