Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: TragedyForYou - 27.12.2011, 19:10Onks Dommeilla sitten väljät vaginat? *provo*Tästä voisi aloittaa oman ketjun. hetki!
Onks Dommeilla sitten väljät vaginat? *provo*
Mitenhän lie, oma pikkukikkeli on ollut hyvä ja luotettava ystävä läpi elämän ihan mittaamatta. D-puoleni olen vasta hiljattain tunnistanut ja tunnustanut, löytänyt oman polkuni. Vituttaisi tai naurattaisi jos joku yrittäisi kutsua minua Masteriksi, kiihottaa enemmän kuin paljon kun joku osoittaa sanoin ja/tai teoin haluavansa alistua tahtooni."Koolla on väliä" on siinä mielessä ihan totta, että jos ei mahdu tai tunnu niin kapistus on hyödytön, mutta muuten ei rivikikkelien koolla ole pienintäkään merkitystä.Aivan sama asia on tiukka pillu, ne jotka aiheesta jaksavat kouhottaa eivät varmaankaan koskaan ole saaneet tiukkaa. Löysästä pillusta mesovat taas voisivat mennä itseensä, oma pikkukikkelini on tällä hetkellä onnellisimmillaan samaisessa Pimpulassa, jossa koko käsikin viihtyy.
Mä jotenkin toivoin, että ketjussa olisi ollut kommenttien lisäksi kuvallista materiaaliakin