Baarin kannatusmaksut
Tää on kyllä hyvä idea. Samaan exceliin voisi lisätä myös muita vastapuolta kiinnostavia asioita- äo (numero tai arvio fiksu/normaali/daiju)- ikä- sosiaalinen kanssakäyminen (sujuu hyvin, ok, ei tule muiden kanssa toimeen)- ulkonäkö (komea, normaali, menee huppu päässä)- ruumiinrakenne (hoikka, normaali, lihaksikas, läski)- kasvaako hiukset (kyllä, vähän, ei)- varustelutaso (sm-huonekalut, sidonta/piiskausvälineet, lelut, asut yms.)- itsekkyys (toteuttaa vain omia tarpeitaan, ottaa vastapuolenkin huomioon)- seisooko (kyllä, puoliksi, ei)- kestävyys (tunteja, normaali, tulee reisille)- taudit- päihteet (raitis, juoppo, narkkari, ketjupolttaja)- varallisuus (rikas, ok, pummi)- työssä/työtön/opiskelijaSaa keksiä lisää...
Mulla switchinä tietty pituus vaihtelee rankasti. Maasterin roolissa kusikin valuu alas karvoja pitkin ja olen ihan idiootti, mutta auta armias kun alistun, niin johan repee levisten etumus. En ole edes semmoinen onnistujasubi, ja autonikin on ihan paska, joten kompensoitavaa piisaa puolen metrin edestä!
Vanha savolainen sananlasku vakka kantensa löytää,kai olisi tähän se "oikea" vastaus toi kaavio olienemmänkin huumoria.
Ei kelvannu ees äitille ;(
Tässä vuosien varrella minulle on paljastunut, että skenessä pyörii poikkeuksellisesti myös subityttöjä, jotka haluavat myös normaalia seksiä tai ainakin toimintaa joka lähentelee sellaista. Kutsutaan heitä halveksuvasti vaikkapa makuuhuonesubeiksi aivan kuten vielä erektion saavia mastereita kutsutaan makuuhuonemastereiksi.
LainausTässä vuosien varrella minulle on paljastunut, että skenessä pyörii poikkeuksellisesti myös subityttöjä, jotka haluavat myös normaalia seksiä tai ainakin toimintaa joka lähentelee sellaista. Kutsutaan heitä halveksuvasti vaikkapa makuuhuonesubeiksi aivan kuten vielä erektion saavia mastereita kutsutaan makuuhuonemastereiksi.Miksi ihmisiä pitäisi halveksia sen takia, että heillä on seksuaalisia preferenssejä?Tuo kuulostaa turhan elitistiseltä skenessä, jossa pitäisi puhaltaa yhteiseen hiileen ja jossa pitäisi olla ihmisillä kivaa.Itse en ole ajatellut lopettaa ihan nussimista sen takia, että olen switch-äijä.
Olen juuri tuollainen halveksuttava makkarisubi, joka vaan odottaa koska saa bannit tänne ..Mun elämäni rakkaus ja master olikin kaappihomo..hieman julmaa, mutta kai tälläkin oli joku tarkoitus. Tänne yksi makkarimasteri kiitos..