Baarin kannatusmaksut
Tää muuten näkyy myös hbo:lta.Eka tuotantokausi katsottu, epärealistisuudessaankin ihan viihdyttävä sarja
Lainaus käyttäjältä: Dolly - 11.06.2018, 12:13Tää muuten näkyy myös hbo:lta.Eka tuotantokausi katsottu, epärealistisuudessaankin ihan viihdyttävä sarja Jo toista kautta HBO tahtiin katsellut.Mun mielestä tässä kiehtovinta/pelottavinta/ajatuksia herättävintä juurikin se että täähän on osassa maailmaa jos ei täysin totta niin osittain ja näin ollen voisi olla sitä myös meille.
Millä tavoin? Trumpin ollessa vallassa en näkis itse niin epäuskottavana skenaariona.. Miettii esim. aborttilainsäädäntöön hänen ajamiaan kiristyksiä jne.
Eka kausi oli loistava, tokassa kaudessa meinasin kuolla tylsyyteen
^ vallanpitäjien kyseenalaistaminen hyvä. Samaan hengenvetoon todettakoon, että valtaosa ihmisistä ei ole kovinkaan älykkäitä. Demokratia on korkeintaan paras tarjolla olevista huonoista vaihtoehdoista. Tästä mielipiteestä ei yleensä moni tykkää, facebookissa on keskimäärin 10 ystävää vähemmän kun argumentoit tähän suuntaan. No tosiasiaa on kuitenkin, että minä olen oikeassa