Baarin kannatusmaksut
Jaa olikohan nää nyt ne bileet, missä olis mahdollisuus ottaa revanssi kesäkuun alussa käydystä tahtojen taistosta (Spoileri: saatoin hävitä.)Laitanpa siis vakaaseen harkintaan!
DC:tä on aika paljon sekä puolesta että vastaan.Ne joiden fetissiin tai intresseihin pukeutuminen kuuluu, toki sitä haluavat ja sitten taas ne, kuten mä, joita hepenet vois vähempää kiinnostaa ei näe mitään syytä niihin panostaa ja dc voi olla jopa sen verran vittumainen tekijä että koko bileet jää väliin.Eli hyvä että on sekä dc että ei-dc bileitä.
Mutta mutta, miksi ei pukukoodia? En uskalla pukeutua kuten haluaisin.
Niin no, osa jää saapumatta, kun tiukkaa pukukoodia ei ole, kuten esim. minä. Järjestäjien rohkaisu ei tuo samanlaista turvaa kuin se, että kaikki osallistujat laittavat itsensä alttiiksi.
Lainaus käyttäjältä: Pahis - 20.06.2018, 23:52Niin no, osa jää saapumatta, kun tiukkaa pukukoodia ei ole, kuten esim. minä. Järjestäjien rohkaisu ei tuo samanlaista turvaa kuin se, että kaikki osallistujat laittavat itsensä alttiiksi.Mielestäni itsensä voi "laittaa alttiiksi" muutenkin kuin pukeutumisella.