Baarin kannatusmaksut
Kaksi pervoa harrastamassa seksiä = pervoseksiä. Riippumatta siitä mitä tehdään.En ymmärrä miten runsas seksin määrä tarkoittaisi tinkimistä laadusta ? Minä harrastan seksiä paljon ja mielelläni, ja se on hyvää seksiä. Näin on ollut myös sinkkuna ollessani. Multipervona tosin seksi ei välttämättä aina vaadi perinteistä yhdyntää. Fettarille seksiä voi olla jo se että hän laittaa vaikkapa kumiasun päälle. Pervoseksi ei välttämättä vaadi siis kumppania.
En ymmärrä miten runsas seksin määrä tarkoittaisi tinkimistä laadusta ? Minä harrastan seksiä paljon ja mielelläni, ja se on hyvää seksiä. Näin on ollut myös sinkkuna ollessani. Multipervona tosin seksi ei välttämättä aina vaadi perinteistä yhdyntää. Fettarille seksiä voi olla jo se että hän laittaa vaikkapa kumiasun päälle. Pervoseksi ei välttämättä vaadi siis kumppania.
Mitä "pervompi" on niin sitä erikoisempaa pitää olla että saa seksuaalista tyydyttymistä, eli mahdollisuudet seksin harrastamiseen ovat pienemmät kuin muuten.
Ei ole. Itsekään en ole nyt kunnolla sessioinut vähään aikaan, vaan minulle on riittänyt pelkkä D/s asetelma sisältävä paneminen. Pidän itseäni kuitenkin edelleen ihan pervona, vaikka tällä hetkellä panenkin enemmän kuin sessioin.
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 24.05.2018, 14:04Ei ole. Itsekään en ole nyt kunnolla sessioinut vähään aikaan, vaan minulle on riittänyt pelkkä D/s asetelma sisältävä paneminen. Pidän itseäni kuitenkin edelleen ihan pervona, vaikka tällä hetkellä panenkin enemmän kuin sessioin. Olen siis ymmärtänyt taas jotain väärin. Paneminen D/s asetelmalla = sessio. Minun päässäni siis