Baarin kannatusmaksut
Täytyypä pistää aloittajan nikki muistiin, ettei vaan missään törmätä ja jos törmätään, niin tiedän ainakin pysyä erossa.
Mietin jo alusta alkaen että tässä on trölli, koska kaikki nickin postaukset ovat kahteen hänen itse aloittamaan ketjuun, ja molemmat ovat todella provoja.Mutta koska olin mukava mies, en tätä suoraan esiin tuonut, vaikka selkeästi olisi pitänyt *tähän joku dont feed the troll gif* ja case closed
Joillekin kiinnostus alistumista kohtaan on ohimenevä vaihe ja liittyy oman seksuaalisuuden tutkiskeluun. Jos BDSM ei enää kiinnosta, ei sitä tarvitse pyrkiä harrastamaan hammasta purren.
Itseasiassa aloittajan kuvailema tilanne on niin yleinen, etten usko tätä trolliksi. Monelle se D on todellakin toivomusautomaatti, jonka pitäisi olla kiitollinen nuoresta nätistä (tai komeasta) subista ja taipua kaikin tavoin miellyttämään tätä. Sitten kun homma päättyy koska D ei ollutkaan yli-ihminen, sopii tulla haastelemaan tänne foorumille. Mikäli termi "topping from the bottom" ei ole tuttu, sen merkityksen voi Googlata kukin halutessaan itse.
Tärkein unohtui, anteeksi jos/kun loukkasin. Olin turhautunut kuten sanoin, vaikka ei se mikään tekosyy olekaan. Ei ollut trolli.
Kyllä, luontaisesti dominoivat miehet claimaavat luontaisesti alistuvia naisia samalla tavalla, mutta suhteissa käydään paljon keskustelua ja pohditaan rajoja.
Lainaus käyttäjältä: vila - 25.05.2018, 18:41Kyllä, luontaisesti dominoivat miehet claimaavat luontaisesti alistuvia naisia samalla tavalla, mutta suhteissa käydään paljon keskustelua ja pohditaan rajoja.Tai sitten ei, tai mikä nyt sitten lie "paljon" tai "keskustelua". * )
Lainaus käyttäjältä: Hirvaz - 26.05.2018, 02:12Lainaus käyttäjältä: vila - 25.05.2018, 18:41Kyllä, luontaisesti dominoivat miehet claimaavat luontaisesti alistuvia naisia samalla tavalla, mutta suhteissa käydään paljon keskustelua ja pohditaan rajoja.Tai sitten ei, tai mikä nyt sitten lie "paljon" tai "keskustelua".Älä viitsi. Eiköhän nyt kuitenkin ole niin, että suurin osa D-ihmisistä on ihan avoimia keskustelulle. Ihmisillä on erilaisia traumoja, jotka estävät puhumasta tunteista tai aiheuttavat muuten pelkoja kommunikaatiossa, mutta eiköhän heidänkin ideaalisuhteensa ole juuri sellainen jossa voi puhua ja jakaa pelotta.
Lainaus käyttäjältä: vila - 25.05.2018, 18:41Kyllä, luontaisesti dominoivat miehet claimaavat luontaisesti alistuvia naisia samalla tavalla, mutta suhteissa käydään paljon keskustelua ja pohditaan rajoja.Tai sitten ei, tai mikä nyt sitten lie "paljon" tai "keskustelua".