Baarin kannatusmaksut
Ihmiset on niin erilaisia ja kaikki ei tosiaan toimi kaikille, siksi kommunikointi on niin kamalan tärkeää. Minua jos ei joku haluaisi tavata siksi että pesee kengännauhoja tai ettei tiedä vielä miksi on kiire, niin ottaisin sen epäkiinnostuksen osoituksena enkä leikkimielisenä haastamisena ja pahoittaisin mieleni. Ja varmaan parin kerran jälkeen alkaisi kiinnostus lopahtaa. Jos tällainen brättäily on sitä mitä tarvitset, niin kannattaa tehdä se ihan reilusti selväksi, ettei tule väärinkäsityksiä, ja varmistaa että sellainen on toisellekin ok.
Tässä jo muutamankin vastauksen perusteella (tai ainakin muodostuneen mielipiteen syntymisestä, koska en tunne kumpaakaan ap:n osapuolista).Omalla kohdallani brättäily ei ole konsensuaalista, siksi etten minä siihen alistu. Toki ymmärrän myös, etteivät kaikki saa nautintoa kivusta, mutta juuri tästä syystä homman pitää olla konsensuaalista. Jos minulle brättäillään isolla kädellä (luen siihen kengännauhojen pesemisen koko päivän, vaikka ollaan muuta sovittu), niin koen oikeudekseni tuottaa sellaista kipua, mikä ei ole toisen puolesta mitenkään nautinnollista. Tasapuolisuus siis. Brättäile vähemmän, saat vähemmän kipua, näin yksikertaistettuna tähän topikkiin.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 21.05.2018, 23:56Tässä jo muutamankin vastauksen perusteella (tai ainakin muodostuneen mielipiteen syntymisestä, koska en tunne kumpaakaan ap:n osapuolista).Omalla kohdallani brättäily ei ole konsensuaalista, siksi etten minä siihen alistu. Toki ymmärrän myös, etteivät kaikki saa nautintoa kivusta, mutta juuri tästä syystä homman pitää olla konsensuaalista. Jos minulle brättäillään isolla kädellä (luen siihen kengännauhojen pesemisen koko päivän, vaikka ollaan muuta sovittu), niin koen oikeudekseni tuottaa sellaista kipua, mikä ei ole toisen puolesta mitenkään nautinnollista. Tasapuolisuus siis. Brättäile vähemmän, saat vähemmän kipua, näin yksikertaistettuna tähän topikkiin.Mut, entä jos on kipulutka?
^ edelleen vahvistuu oma fiilis siitä, että harmittaa ko. masterin puolesta että on tuhlannut aikaansa ”wanna be mirkkuun”. Tolla asenteella voi olla hieman haasteellista löytää D:tä täältä ja ne ”truedomit” ei lähtisi moisen kanssa edes leikkimään.. nikkikin on mun mielestä kirjoitusten perusteella ihan läppä.. voi voi..
Joo-o. Vaikuttaa kyllä yhä enemmän siltä, että haukutun Masterin ainoa ongelma on ollut se ettei kimaltanut auringossa eikä omista helikopteria. Komppaan Blondieta True Masterit olisivat lähinnä pyöritelleet silmiään. Harry Potter-foorumien deittipalstoilla voi onnistaa paremmin.
Lainaus käyttäjältä: Blondie77 - 25.05.2018, 13:13^ edelleen vahvistuu oma fiilis siitä, että harmittaa ko. masterin puolesta että on tuhlannut aikaansa ”wanna be mirkkuun”. Tolla asenteella voi olla hieman haasteellista löytää D:tä täältä ja ne ”truedomit” ei lähtisi moisen kanssa edes leikkimään.. nikkikin on mun mielestä kirjoitusten perusteella ihan läppä.. voi voi..Oma mielikuvani, joka toki voi olla väärä, on ettei aloittajalla ole aikomustakaan alistua. Hakusessa on ennemminkin kaikin puolin täydellinen mies palvelemaan hänen tarpeitaan ja samalla esittämään dominoivaa, jotta hän voi tuntea alistuvansa, samalla kun pitää ohjat omissa käsissään. Aloittajalla voisi siis ainakin näiden viestien perusteella olla miettimisen ja itsetutkiskelun paikka siitä, mitä hän todellisuudessa tahtoo.
Lainaus käyttäjältä: Kahlitsija - 25.05.2018, 13:35Lainaus käyttäjältä: Blondie77 - 25.05.2018, 13:13^ edelleen vahvistuu oma fiilis siitä, että harmittaa ko. masterin puolesta että on tuhlannut aikaansa ”wanna be mirkkuun”. Tolla asenteella voi olla hieman haasteellista löytää D:tä täältä ja ne ”truedomit” ei lähtisi moisen kanssa edes leikkimään.. nikkikin on mun mielestä kirjoitusten perusteella ihan läppä.. voi voi..Oma mielikuvani, joka toki voi olla väärä, on ettei aloittajalla ole aikomustakaan alistua. Hakusessa on ennemminkin kaikin puolin täydellinen mies palvelemaan hänen tarpeitaan ja samalla esittämään dominoivaa, jotta hän voi tuntea alistuvansa, samalla kun pitää ohjat omissa käsissään. Aloittajalla voisi siis ainakin näiden viestien perusteella olla miettimisen ja itsetutkiskelun paikka siitä, mitä hän todellisuudessa tahtoo.Olisi kivä tietää minkä SANOMIENI asioiden perusteella päädytte näihin keittiöpsykologianalyyseihenne, hirveästi kun tuntuu että täytätte tyhjät kohdat ihan millä ikinä haluatte ja sitten tulee näitä "vaikuttaa ihan siltä..." - kommentteja joilla ei tee yhtään mitään