Baarin kannatusmaksut
Välillä. Joskus tykkään käyttää sellaista kaularengasta, mutta epäröisin pitää sitä kinky-ympyröissä koska silloin se kertoisi että mä oon jonkun omistuksessa.
Lainaus käyttäjältä: punasiipi - 11.05.2018, 16:11Välillä. Joskus tykkään käyttää sellaista kaularengasta, mutta epäröisin pitää sitä kinky-ympyröissä koska silloin se kertoisi että mä oon jonkun omistuksessa. Tai sitte vaikka vaan kerrot sen jossain foorumilla julkisesti että tykkäät pitää tälläistä vaikka se ei ole merkki omistamisesta. Ootas mä mietin, esim bdsm baari vois olla sellainen Sopeva Mut sit taas toisaalta.. voithan sää olla kans oma ittes vaan ja pitää sitä, koska se on kivan näköinen ja sopii sulle tulihan tää nyt varmasti yksityisviestinä
Lainaus käyttäjältä: Lily - 11.05.2018, 16:44Lainaus käyttäjältä: punasiipi - 11.05.2018, 16:11Välillä. Joskus tykkään käyttää sellaista kaularengasta, mutta epäröisin pitää sitä kinky-ympyröissä koska silloin se kertoisi että mä oon jonkun omistuksessa. Tai sitte vaikka vaan kerrot sen jossain foorumilla julkisesti että tykkäät pitää tälläistä vaikka se ei ole merkki omistamisesta. Ootas mä mietin, esim bdsm baari vois olla sellainen Sopeva Mut sit taas toisaalta.. voithan sää olla kans oma ittes vaan ja pitää sitä, koska se on kivan näköinen ja sopii sulle tulihan tää nyt varmasti yksityisviestinä Hmm jos olis joku sellane henkilökuvaus-sektori tämmösellä foorumilla ni sehän just olis sopiva paikka tällaisille Joskus asiat on vaa simppeleitä
Ei käy! Kyllä minä niin mieleni pahoitin, jos joku tekee niinkuin itsestä tuntuu hyvältä, jos sen voi tulkita niin, että on väärin kinkyilty!
Onko se kinkyy että pukeudun pelkkään pinkkiin päivittäin ?