Kirjoittaja Aihe: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?  (Luettu 18518 kertaa)

napakettu

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #45 : 10.05.2018, 00:02 »
Ei näy. Tai no tykkään kyllä pitää pantamaisia kaulanauhoja, pitsiä tms. ihan töissäkin. Ja nahkasaappaat ja nahkahousut on arkipukeutumista ja voihan ne olla päällä töissäkin, riippuen siitä mitä töitä teen. Mutta ei kai ne mitään kinkyä ole, vaan kivannäköisiä ja mukavia vaatteita  :love:

Macy

• Vieras
« Vastaus #46 : 10.05.2018, 00:29 »
Eiköhän nuo tissipaidat, pannat, harnessit ja Satan is my daddy-paidat kerro tarpeeksi.

olivia-orjatar

• Vieras
« Vastaus #47 : 10.05.2018, 08:53 »
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, uusin kuva galleriassani

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
« Vastaus #48 : 10.05.2018, 14:35 »
Eipä näy...taitaa olla muutenkin niin että tyyli hämää ihmiset olettamaan/luulemaan kaikenlaista. Toisinaan se näkyy vastaantulijoiden naamasta, kokemus on osittain opettavainen siinä mielessä että oletamme silmillämme yhtä ja toista muista, usein ilman yhteyttä aivoihin (siis ajatteleviin osiin, käytämme usein valmiita oletuspaketteja tjsp).

punasiipi

• Vieras
« Vastaus #49 : 11.05.2018, 16:11 »
Välillä. Joskus tykkään käyttää sellaista kaularengasta, mutta epäröisin pitää sitä kinky-ympyröissä koska silloin se kertoisi että mä oon jonkun omistuksessa.

Lily

« Vastaus #50 : 11.05.2018, 16:44 »
Välillä. Joskus tykkään käyttää sellaista kaularengasta, mutta epäröisin pitää sitä kinky-ympyröissä koska silloin se kertoisi että mä oon jonkun omistuksessa.
Tai sitte vaikka vaan kerrot sen jossain foorumilla julkisesti että tykkäät pitää tälläistä vaikka se ei ole merkki omistamisesta. Ootas mä mietin, esim bdsm baari vois olla sellainen Sopeva  ::)
Mut sit taas toisaalta.. voithan sää olla kans oma ittes vaan ja pitää sitä, koska se on kivan näköinen ja sopii sulle  :love: tulihan tää nyt varmasti yksityisviestinä >:D

punasiipi

• Vieras
« Vastaus #51 : 11.05.2018, 17:11 »
Tai sitte vaikka vaan kerrot sen jossain foorumilla julkisesti että tykkäät pitää tälläistä vaikka se ei ole merkki omistamisesta. Ootas mä mietin, esim bdsm baari vois olla sellainen Sopeva  ::)
Mut sit taas toisaalta.. voithan sää olla kans oma ittes vaan ja pitää sitä, koska se on kivan näköinen ja sopii sulle  :love: tulihan tää nyt varmasti yksityisviestinä >:D

:D Hmm jos olis joku sellane henkilökuvaus-sektori tämmösellä foorumilla ni sehän just olis sopiva paikka tällaisille :o Joskus asiat on vaa simppeleitä :o

Ansku

• Vieras
« Vastaus #52 : 11.05.2018, 17:30 »

:D Hmm jos olis joku sellane henkilökuvaus-sektori tämmösellä foorumilla ni sehän just olis sopiva paikka tällaisille :o Joskus asiat on vaa simppeleitä :o

Ei käy! Kyllä minä niin mieleni pahoitin, jos joku tekee niinkuin itsestä tuntuu hyvältä, jos sen voi tulkita niin, että on väärin kinkyilty! :D :D

punasiipi

• Vieras
« Vastaus #53 : 11.05.2018, 18:29 »

Ei käy! Kyllä minä niin mieleni pahoitin, jos joku tekee niinkuin itsestä tuntuu hyvältä, jos sen voi tulkita niin, että on väärin kinkyilty! :D :D

Just as planned..  >:D

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #54 : 11.05.2018, 18:51 »
Onko se kinkyy että pukeudun pelkkään pinkkiin päivittäin ?  >:D

Toy

• Asiakas
  • **
  • Masokismi lähtee subista hakkaamalla
  • Galleria
« Vastaus #55 : 11.05.2018, 18:53 »
Pukeudun kuin joku modernisoitu Peppi Pitkätossu. Ehkä siitä voi jollain tangentilla keksiä, etten välttämättä ole muissakaan mieltymyksissäni kauhean konventionaalinen. Tai en ainakaan rajoita omia halujani silloin, kun se ei ole muilta pois. Mutta aika kaukaa haettua.

Redwood

• Vieras
« Vastaus #56 : 13.05.2018, 15:19 »
Ei omassani, mutta subini pukeutumisessa/tms. näkyi, jos tiesi.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2018, 15:53 kirjoittanut Redwood »

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #57 : 13.05.2018, 15:46 »
Vastasin aikaisemmin, ettei näy mitenkään. Nyt olen kuitenkin muutaman kerran viihteelle lähtiessäni ja kaverin polttareihin kiskaissut verkkosukkikset jalkaan - tällä hetkellä kun ei ole oikein normi sukkiksia. :D

Tosin verkkosukkikset itsessään eivät ehkä viittaa kinkyyteen mitenkään. Sitten moni julkkis ja laulaja olisi automaattisesti kinky. :D

NeitiM

• Vieras
« Vastaus #58 : 13.05.2018, 18:16 »
Onko se kinkyy että pukeudun pelkkään pinkkiin päivittäin ?  >:D

En tiedä. Onko hotti olo?  ^-^ Vaaleanpunainen on  :love:

cheri

• Vieras
« Vastaus #59 : 06.06.2018, 19:44 »
Omistan epätavallisen paljon vaaleansinisiä ja -punaisia vaatteita, ja tykkään paksupohjaisista tennareista, saparoista, kellohameista, chokereista ja polvisukista. Saan usein kuulla näyttäväni ikäistäni nuoremmalta ja varmaan joku asiaan perehtynyt voisi nähdä pukeutumisessani viitteitä pikkutyttöilytaipumuksestani, mutta varsinkin nykyään kun ysärin ja 2000-luvun alun trendejä näkyy paljon katukuvassa, ei edellä mainittu tyyli poikkea juurikaan valtavirrasta. :D