Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: vila - 04.05.2018, 16:53Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 04.05.2018, 16:47 Joo, olen villasukkafetisti....noi ei onneksi näy kaikille kun pidän kuitenkin pitkälahkeisia housuja, vai miten toi lasketaan? No jos sinulla on villasukat 365pv/vs niin eikö se ole sitä, että fetissi näkyy myös arjessa Hmm, terveisiä kaikilla alushousufetisteille sitten täältä, nekin on yleensä jalassa....ei taida pitää vettä tuo päättely
Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 04.05.2018, 16:47 Joo, olen villasukkafetisti....noi ei onneksi näy kaikille kun pidän kuitenkin pitkälahkeisia housuja, vai miten toi lasketaan? No jos sinulla on villasukat 365pv/vs niin eikö se ole sitä, että fetissi näkyy myös arjessa
Joo, olen villasukkafetisti....noi ei onneksi näy kaikille kun pidän kuitenkin pitkälahkeisia housuja, vai miten toi lasketaan?
Mä aloin tässä nyt miettiä, että millaista edes teoriassa olisi daddy-pukeutuminen... "Maailman paras isi" -paita ja hoitolaukku?
Rupesi kiinnostamaan, että näkyykö kinkyys jollain tavalla arkipukeutumisessanne?