Baarin kannatusmaksut
Raipan ostaminen hevostarvikeliikkeestä vasta nolottaakin kun miettii mitä jos ihmiset arvaakin mihin käyttöön se on tulossa.
Lainaus käyttäjältä: ofelia - 03.05.2018, 12:29Raipan ostaminen hevostarvikeliikkeestä vasta nolottaakin kun miettii mitä jos ihmiset arvaakin mihin käyttöön se on tulossa. Lisämauste asiassa on, jos olet nuorukainen lukioiässä, kyseessä on pienen kunnan ainut alan liike, ja sen sattuu omistamaan tyttöjen liikunnanopettaja.
En näe tarvetta asiakkaana alkaa avautua myyjille mihin tarkoitukseen ostan tuotteita. Mulla ei ole tarvetta kertoa, enkä näe syytä miksi se myyjää kiinnostaisi laitanko banaanin suuhun vai pyllyyn. Se, että itse saa kiksit jostain kinkyjuttujen ostamisesta ei riitä minusta syyksi, että alkaisin pöksyt märkinä selittää viattomille myyjille mihin seksuaalisiin tarkoituksiin aion ostamiani tuotteita käyttää, kenenkään ei tarvitse tahtomattaan joutua kuulemaan minun yksityiselämästäni. Toki harva myyjä uniaan menettäisi, mutta usein ihmiset kuvittelevat ulkopuolisten olevan kiinnostuneempia meidän yksityiselämästä kuin he todellisuudessa ovat. Vai kuinka moni meistä haluaisi, että kassalla myyjä toteais, että ai sä ostat kurkun, ite tykkään tunkea kurkkua pyllyyni.. Useimmiten myyjien syy kysellä mihin tarkoitukseen vyö tulee viittaa varmasti enemmänkin siihen tuleeko vyö arki vai juhlakäyttöön kuin myyjän haluun tietää aikooko asiakas läiskytellä vyötä pakaroita vasten.
Lainaus käyttäjältä: Mr Birch - 04.05.2018, 18:48Lainaus käyttäjältä: ofelia - 03.05.2018, 12:29Raipan ostaminen hevostarvikeliikkeestä vasta nolottaakin kun miettii mitä jos ihmiset arvaakin mihin käyttöön se on tulossa. Lisämauste asiassa on, jos olet nuorukainen lukioiässä, kyseessä on pienen kunnan ainut alan liike, ja sen sattuu omistamaan tyttöjen liikunnanopettaja. Pari raippaa on tullut ostettua biltemasta ja kelmua kokeeks. Ei ratsastajat taida tuolta noita ostella...
Jokatapauksessa tässä tapahtuu jonkinlainen välttäminen. Johtuuko se häpeästä tai siitä, että pitää puoliaan ja ei kerro siksi että asia ei yksinkertaisesti kuulu myyjälle? Tai sitten ei toivo suorapuheisuutensa hämmentävän myyjää jne. Vastauksia voisi löytyä vielä enemmänkin.