Baarin kannatusmaksut
Olen kuitenkin jäänyt miettimään, voiko subeja arvottaa jotenkin hyvä-huono asteikolla? Suoraansanottuna kyllähän Dominoivienkin kohdalla niin monesti tehdään. Voiko subia, joka on valmisantamaan kaikkensa Dominoivalle ja kestää, mitä tämä vain haluaa antaa, tottelee aina ja omaaedullisen ulkomuodonkin, pitää parempana, kuin sellaista, joka on valmis vain suppeaan joukkoontasan itseään miellyttäviä asioita ja niissäkin saa ottaa vain kevyesti?Varsinkin palvelutehtävien suorittamisen suhteen minua aikoinaan ihmetytti useimmitennaispuolisten henkilöiden valitus yleensä miespuolisten subien huonosta työjäljestä. Jos pistetääntekemään jotain tehtävää kinkyilyn nimissä, niin eihän siinä pitäisi olla keskeistä hyödyn saantipalveluksesta. Pointin uskoakseni tulisi olla se tyydytys, oli se sitten nöyryytyksen kautta taimuuten, mikä tulee palveluksen tekemisestä tai määräämisestä. Stylos, joka vaihtaa väliaikaisesti maanosaa potentiaalisen paskamyrskyn alta
Subeja, kuten muitakin kinkyjä, on erilaisia rajojensa ja mieltymystensä puolesta...Kuka on hyvä sub tai huono sub, onkin käytännössä täysin subjektiivista, ylempänä mainittuja luotettavuutta ja rajojen ilmaisua lukuun ottamatta. Toisen huono subi voi olla toiselle se paras.
Jos minä olisin Domme ja joutuisin siivoamaan oman siivoussubini jälkiä niin kokisin sen aika loukkaavaksi. Jos ihminen on tottunut siivoamaan niin hän osaa siivota, mutta jos näkee siivouksen vain hauskaksi subileikiksi ja "naisten hommaksi" niin noh ei ehkä toimisi minulle. Ilmeisesti sellaisten miessubien kotona siivoaa vaniljavaimo tms... Mutta onneksi en ole Domme niin ei ole tällaisia ongelmia