Nyt täytyy kyllä omalta osalta ehdottomasti nostaa hattua!
Tähän mennessä ylivoimaisesti parhaat bileet mihin oon ite eksynyt, melkein harmittaa etten asu Jyväskylässä kun Bizarrella tuntuu homma oikeesti luistavan ja oon niin huono maakuntamatkailemaan.
Itselle siis verrokkina toimii lähinnä Tampereen bileet ja en voi kun toivoa, että ne olis enemmän samanlaiset.
Puitteet ihan mielettömät, niin paljon erilaisia mielenkiintoisia laitteita, musiikin volyymi ja itse musiikki 6/5, pystyi juttelemaan ja se oli oikeesti vaan taustamusiikkia niinkun mun mielestä kinkybileissä pitäiskin olla, eihän sinne olla tanssimaan tultu.
Ja Stratovariuksesta infernaaliset plussat!
Kaikki järjestelyt oli muutenkin kohdillaan, vesipiste ja kahvio toimi hyvin ja oli tarpeellisia. Oli turvallinen olo, kaikki henksu talkoolaisia ja järkkäreitä myöten oli ihan parasta. Alkoholin kulutuksen määrä oli kohdillaan ja muutenkin muut kävijät hoiti homman oikein mukavasti nappiin.
Pysty myös hengittämään ja tilat tosiaan muutenkin toimi, oli nurkkia mihin vetäytyä ja pääsi myös ulos viilentymään hyvin.
Ja tottakai, bileiden sielu on juuri ne muut ihmiset sielä! Kiitos kaikille! Bileseura oli kaikinpuolin ihan parasta! <3
Terveisin se ihminen jonka huudon kuuli varmaan jokainen viikonlopun aikana :'D
Ens vuonna toivottavasti uudestaan!