Baarin kannatusmaksut
En jaksanut ihan kaikkia vastauksia käydä läpi mutta Viridian puhui ainakin asiaa.Ensinnäkin fyysinen koko ei mielestäni liity suurestikaan asiaan. Toki maskuliininen lihaskimppu on vaikuttava näky mutta uskon että todellinen vaikuttavuus on korvien välissä. Se että retuuttaa toista hiuksista ja paiskaa seinälle on vallan näytös mutta se että saa toisen tottelemaan ja alistumaan sanomatta sanaakaan on suurempi saavutus.En todellakaan tykkäisi jos subi hyökkäisi päälleni fyysisesti tai vaikka vain olemalla äärimmäisen paha suustaan. Jos hän rauhoittuisi sanallisen komentamisen myötä asia olisi kunnossa, jos joutuisin rajoittamaan liikkumista ottamalla fyysisen otteen ja saamalla hänet rauhoittumaan se olisi vielä ok. Mikäli yksinkertaiset toimet eivät auttaisi en alkaisi todellakaan vääntämään kättä asiasta. Saattaisin poistua jättäen subin rauhoittumaan tai laittaisin subin poistumaan jos olisimme minun paikassani. Minulta voimannäyttö olisi siis varsin huomaamaton, mikäli hiljaisuuteni ja olemukseni ei antaisi tarpeeksi selkeää kuvaa todennäköisesti ilmoittaisin yksinkertaisesti että "mikäli et nyt rauhoitu niin kummallakaan ei ole kohta hyvä mieli".On kokemusta riehuvista subeista ja kilteistä subeista, kiltit vievät selkeästi kaikki pisteet ja tikkarit. Jos jotain olen mielessäni päättänyt niin sen että pahat bratit eivät sovi minun ajatusmaailmaani, toki ymmärrän kevyttä kiusimista ja verbaliikkaa mutta siellä jossain tulee sitten raja vastaan. Mikäli haluat haastaa häntä niin kannattaa puntaroida se että tuleeko se puraisemaan itseäsi loppujen lopuksi. Toki subeja on erilaisia kuten myös Dominoivia. Toinen tykkää jostain ja toinen toisesta, kyllä varmaan pahinkin bratti sen Herransa voi löytää. Ehkäpä se sinun juttusi on Herrasi haastaminen ja sinulla on siihen täysi oikeus, tee niin kuin oikealta tuntuu. Minä tykkään kun subi polvistuu eteeni, hänen hiuksiaan on miellyttävää silitellä, tuntuu kivalta painaa hänen päänsä reittäni vasten, hyväillä sormella hänen huuliaan, ottaa omistava ote hiuksista, katsoa silmiinsä ja nähdä niistä hänen tahtonsa alistua ja miellyttää, nähdä kuinka hän saa nautintoa hyväksyvästä katseestani...(meni siirappiseksi rakkaustarinaksi )
Harmittaa kun olen kuullut ja nähnyt vasta-alkajien lähtevän sessiosuhteeseen (ei 24/7 tms) heikolla itsetunnolla varustetun Domin kanssa, joka kertonut ”ainoan oikean tavan” olevan se, että dominoivaa ei saa missään vaiheessa haastaa mitenkään tai pikku-domilla menee nyt oikeasti hermot. Voi voi.