Baarin kannatusmaksut
Haluaisin kuulla kokeneiden domien näkemyksiä tilanteesta, jossa sub päättää kyseenalaistaa domin valta-aseman.Haluan hyökätä kaikella voimallani hänen päälleen. Niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja salaa toivoa että hän musertaa minut. Tuntuu etten minä nyt hyvänen aika voi nöyristellä miehen edessä ja antautua miehelle jolla ei todellisuudessa ole mitään otetta minuun. Nimenomaan en koe sitä antautumisena vaan teeskentelynä, miellyttämisenä. En saa siitä mitään.Ja syy miksi haluan kyseenalaistaa Masterini on se, että hän on minua vain kymmenisen senttiä pidempi, ei mitenkään superlihaksikas (haluan nimenomaan nähdä löytyykö hänen sisältään se sisu ja raivo jota kaipaan), hän ei aina ole johdonmukainen ja toisinaan epäilen ettei hän oikeasti tiedä mitä tekee, hän on vain hyvä selittämään tilanteet itselleen edullisiksi ja se, että hän on minua jonkin verran nuorempi. Haluan nähdä onko hän oikeasti kypsä vai opiskellut jostain asiat joita minulle kertoo.Mutta miten domina suhtautuisitte moiseen kyseenalaistukseen? Tulisiko egoistinen raivo kun sintti alkaa isotella ja massiiviset rangaistukset vai mitä? Näyttäisittekö vain voimanne ja toivottaisitte tulevatkin epäilykset ja kyseenalaistamiset tervetulleiksi "I can handle it" - mentaliteetilla? Ja saako sub ylipäätään teidän mielestä kyseenalaistaa Masteriaan vai pitääkö vain miellyttää ja alistua?Niin ja subeiltakin kokemukset vastaavista tilanteista asiaan erittäin tervetulleita!
Ihan tarkennuksena, en ajatellut hyökätä yhtäkkiä Masterini kimppuun, käyttäväni väkivaltaa tai millään tavalla satuttavani Masteriani. Mutta todellakin haluan uupua ja alistua hänen fyysisen voimansa alle. Olen sitten epäkypsä tai mitä lie, sitä minä silti haluan. Käytännössä tämä tarkoittaisi todennäköisesti hanttiin laittamista kun hän yrittää sitoa minua tai pitää paikallaan ja rimpuilemista täydellä voimalla kunnes sulan hänen ylivoimansa alle.Psyykkinen haastaminen ei todellakaan olisi käytännössä vittuilua, vaan esimerkiksi hänen sääntöjensä tarkoituksenmukaista rikkomista tilanteessa, jossa hän haluaa tai hänen tulee käyttäytyä hillitysti ja muodollisesti. Ja sitten seurata hänen reaktiotaan. Antaako minun niskuroida.
Huutelen tähän väliin vaan: susa-anniina