Kirjoittaja Aihe: Mitä miehet olisivat valmiita tekemään kyrvän vuoksi?  (Luettu 10968 kertaa)

mooky

• Vieras
Nyt kun on käsitelty tyttö-poika, poika-tyttö ja tyttö-tyttö -asetelmat, niin aloitetaan se neljäskin perusjaon mukainen ketju,

Eli pojat! Kaipaatteko kikkeliä? Mitä tekisitte aisan eteen?

mooky

• Vieras
Oli tarkoitus kirjoittaa asian, mutta aisa sopii yllättävän hyvin

Siksi en editoinut edellistä, vaan kommentoin asiaa =D

Galesi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Aina välillä kaipaan. Tarjonta vain on olematonta näissä piireissä tai hyvin kehnoa mun kokemuksien mukaan, joten jäänyt kyllä aika lailla väliin moiset touhuilut.

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
Oijoi, tämä aihe kiinnostaa minua kovasti! Vaikka varmastikin tämä on varsin yksilökohtaista. Sivusta seuranneena ainakin yhteydenpito voi kestää vuosia ennen kuin peuhaamaan päätyy, ja kyrvän saamisen jälkeen saattaa jeesata pesukoneen kuljettamisessa  :D

subbarimies

• Vieras
Kaipaan todella useasti. Todella hankalalta on tuntunut löytää muiltakin mieltymyksiltä samanlaista miestä joka myös tykkäisi miehistä.

mooky

• Vieras
Hassua tosiaan ajatella, että vaikka gay/bi puolella tuntuu olevan kovastikin kuhinaa, varsinkin nyt kun kevät/kesä on käsillä, niin näissä piireissä poika-pari taitaa olla harvinaisempaa
..tai siis eihän antajan poika tartte olla, kunhan vaan on aktiivisesta osasta kiinnostunut muunsukupuolinen (vaiko muun sukupuolinen?)

latexbun

• Vieras
Mooky, Googlaa MSC Finland - Tom's Club,.niin syy selviää. :) Niillä on keskenään paremmat bileet kuin meillä.

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
Mooky, Googlaa MSC Finland - Tom's Club,.niin syy selviää. :) Niillä on keskenään paremmat bileet kuin meillä.

Mä haluaisin joskus niiiiiin päästä katsomaan näiden bileet, mutta vaikka laittaisin sträppärin niin en usko että pääsisin ovesta sisään :(

latexbun

• Vieras
Mä haluaisin joskus niiiiiin päästä katsomaan näiden bileet, mutta vaikka laittaisin sträppärin niin en usko että pääsisin ovesta sisään :(

Samoin. Homoilu on kuumaa kamaa.

Piilukko

• Vieras
Eli seuraavaksi aloitetaan ketju "mitä naiset ovat valmiita tekemään että pääsevät näkemään mitä miehet tekevät toistensa kyrville"?

DareDoll

• Vieras
Eli seuraavaksi aloitetaan ketju "mitä naiset ovat valmiita tekemään että pääsevät näkemään mitä miehet tekevät toistensa kyrville"?

aika paljon  8)

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria

aika paljon  8)

Tästä on bisnestä mietitty.
MSC o sit taas ainaski lähipäivien uutisten mukaan aika pirtsakka mesta!  ;D

Galesi

• V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Ettikää kyrpä, niin se on vaan 50e per katsoja teille naiset ;)

raafael-k

• Vieras
Saadakseni munaa olen hypännyt ratin taakse keskellä yötä ja ajanut useamman kymmenen kilometria. Pariinkin otteeseen. Olen kerran myös tilannut taksin ja matkustanut sillä naapurikuntaan saadakseni munaa.

Joskus yksissä vapaaehtoishommissa otin vastuulleni kattojärjestötapaamiset Helsingissä ja täten matkustin useamman sata kilometriä päästäkseni käymään Keltaisessa ruusussa.

Ja nähtävästi seuraava ketju on mitä miehet ovat valmiita tekemään että voisivat harrastaa seksiä miesten kanssa naisten katsellessa. Olen pari kertaa Bizarressa imenyt munaa mutta en ole koskaan yksityisemmin päässyt peuhaamaan miesten kanssa naisten katsellessa. Pelkkä ajatuskin on todella kiihottava.

Brak

• Vieras
Eli pojat! Kaipaatteko kikkeliä? Mitä tekisitte aisan eteen?

Kyllä tekisi mieli alistua miehelle ja harrastaa "pakotettua" homoseksiä, mutta mistäpä löytäisi miehen, jonka kanssa jutun juoni jotenkin avautuisi.

Tiedä sitten, miltä tuntuisi käytännössä, mutta ajatuksena alistuminen miehelle ja "pakkoseksi" miehen kanssa kiihottaa.