Kirjoittaja Aihe: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?  (Luettu 9537 kertaa)

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #15 : 07.04.2018, 14:58 »
No en hirveästi mitään! En ymmärrä miksi naisten lähestyminen on jotenkin hirvittävän vaikeaa, vaikka miesten kanssa asian suhteen ei ole koskaan ollut ongelmia.

Luulen että siinä voi olla kyse maailman heteronormatiivisuudesta. Femmen oletetaan helposti olevan kiinnostunut miehistä, ellei sitten ole vaikka naistenbileissä :)

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #16 : 07.04.2018, 14:59 »
Oooooooh, aloin just miettiä miten hienoa ois kinkyt naistenbileet! Sääli että oon tosi laiska aikaansaamaan yhtään mitään.

Dolores

• Vieras
« Vastaus #17 : 07.04.2018, 17:01 »
Oooooooh, aloin just miettiä miten hienoa ois kinkyt naistenbileet! Sääli että oon tosi laiska aikaansaamaan yhtään mitään.

Oi joo!!! <3

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #18 : 07.04.2018, 17:04 »
Kerrankin vonkasin yhtä naista ihan homona, ja ainut asia mitä sain kuulla oli että "sinä kyllä tosi intensiivisesti osaat kuunnella näitä mun juttuja"  O0
Ajattelin silloin, että olen kyllä sysipaska näissä vonkaushommissa  ;D

datura

• Kanta-asiakas
  • *
  • Rouvan pelko on viisauden alku.
  • Galleria
« Vastaus #19 : 07.04.2018, 19:05 »
Eli. Kannattaa flirttailla tyttöjen kanssa rohkeammin  8)

Juu rohkea rokan syö. Tai siis pillua!

Aino

• Vieras
« Vastaus #20 : 07.04.2018, 19:41 »

Oi joo!!! <3

Mukana! :love:

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #21 : 07.04.2018, 22:14 »

Oi joo!!! <3

Minä myös, minä myös!!!!!!!!!

viaton

• Kanta-asiakas
  • pikkuvikainen
  • Galleria
« Vastaus #22 : 07.04.2018, 22:20 »

Oi joo!!! <3

Oi jooooo! Minä kans! :love: (Siis, jos saan luvan  ::) )

Najwa

• Vieras
« Vastaus #23 : 08.04.2018, 10:23 »

Oi joo!!! <3

Oi jooooo! Minä kans! :love: (Siis, jos saan luvan  ::) )

Mihin saa ilmoittautua?  :love:

Alys

• Vieras
« Vastaus #24 : 08.04.2018, 10:27 »
Jotenkin sitä nuorempana niitä pilluja vaan tupsahti syliin. Useamman kerran toiselta paikkakunnaltakin puolivahingossa oli neito sylissä piiskaa kerjäämässä. Mutta ikä on tuonut pakkien karvaan maun suuhun, ja nykyään neitoset haistanevat epätoivon jo kaukaa. Hieman jopa pelonsekaisin tuntein lähestyn oman sukupuolen edustajia flirttimielessä nykyisin, osaten kuitenkin nauraa omalle kömpelyydelleni.

Bonuksena jaan esimerkin siitä miten sulavaliikkeinen naistennaurattaja sitä olenkaan. Tarina on ajalta,  kun vielä opiskelin ja tottakai sitä tupakointia tuli käytettyä tekosyynä lähestyä neitosia tauoilla. Useampana aamuna eräs upea punapää oli hymyllään ruokkinut rohkeuttani ja sydän ihastuksesta hakaten tein ensimmäisen siirtoni.
Runoilin sulavasti mielessäni lukuisia kertoja harjoitelleen kasuaalin tervehdykseni, mikä ei vielä paljastanut sen enempää aikeistani. Ainakin näin sen piti mennä, mutta kuulin änkyttäväni naama punaisena "s-sä oot tosi nätti" ja tähän lammasmainen typerä hymy perään. Typy kiitti ja hymyili siihen malliin, että hetken ilo liekehti rinnassani,  kun mielessäni pillun saamisen prosentit kääntyivät tuhoon tuomituista luvuista äkisti plussan puolelle.
"tota.. sun kahvikupista valuu kahvia sun kengille" punapää huomautti hymyillen edelleen hymyä, jonka nyt tunnistin vaivaantuneeksi myötähäpeäksi. Katsoin maitokahvin täplittämiä kenkiäni hörpäten kiireesti korjausliikkeenä kahvit suoraan henkeeni ja yskien vetäydyin takaisin sisälle miettimään paikkakunnalta pois muuttoa ja uuden identiteetin ottoa selvitäkseni tästä häpeästä.
Lopetin tupakoinnin.

Soo, säälipildeä, anyone?   8)

UnelmaUlla

• Vieras
« Vastaus #25 : 08.04.2018, 16:19 »
En mitään 😜 miehenkin kans sängyssä on pakko saada munaa orgasmin jälkeen... Niin naisen kans se puuttuis,  eikä värkit houkuta.  Vaihtaa kyllä pigäis naisiin,  kun löydän vaan huonot miehet...

UW

• Vieras
« Vastaus #26 : 09.06.2018, 14:28 »
Nähdäkseni lesboilevia naisia voisin vaikka...polkea fillarilla 10-20km  O0

bin_hki

• Vieras
« Vastaus #27 : 09.06.2018, 20:30 »
Jotenkin sitä nuorempana niitä pilluja vaan tupsahti syliin.

Soo, säälipildeä, anyone?   8)

Ei mitenkään pysty ajattelemaan, että olisit jotenkin vanha.  ;)

Nostaa käden ylös  ;D

Laura

• Baarikärpänen
  • Fucking sunshine
  • Galleria
« Vastaus #28 : 09.06.2018, 22:21 »

Olin naistenmiitissä talvella ja tykkäsin paljon! Ehdottomasti tungen mukaan jos tulee naistenmiitti tai jopa bileet!  :D

Miona

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #29 : 10.06.2018, 09:28 »

Olin naistenmiitissä talvella ja tykkäsin paljon! Ehdottomasti tungen mukaan jos tulee naistenmiitti tai jopa bileet!  :D

Naisten bileet!! :love: kuulostaapa kivalta, ehdottomasti olisin minäkin mukana!