Kirjoittaja Aihe: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?  (Luettu 9544 kertaa)

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Nii, häh, mitäkä?

Itse oon ihan järjettömän ujo naisten kans. En meinaa uskaltaa juuri mitään. Mut sitten kun pääsee lähelle, niin aika äkkiä oon pyrkimässä pöksyihin. Hyi mua, pitäis vietellä enemmän.

bin_hki

• Vieras
Samat jutut kuin miesten kanssa, vaikka ei se kyllä toimi samalla tavalla. Ja kokemuksen perusteella naisten kanssa virittelyn epäonnistuminen on paljon todennäköisempää.  :))

DareDoll

• Vieras
Kyllä sitä pillua on tullut enemmän vongattua ku peenistä.
Pakitkin oon pari kertaa saanut, minkä takia en ole uskaltanut läheskään aina sitte ees vongata  ;D
Oon kyllä kieltämättä myös matkustellut pillun perässä enemmän ku munan perässä, mut on kyllä minunkin pillun perässä aika moni nainen matkustanut vaikka toiselle puolen suomea  :-*

momoi36

• Vieras
Kaikkeni. No en nyt ihan mutta yritys on kova kuitenkin.. ;)

Gloom Flower

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • The timid and the bold, they keep each other warm
  • Galleria
Teoriassa kaikkeni, käytännössä olen valmis istumaan hiljaa nurkassa ja potkimaan itseäni perkeleesti jälkikäteen. Standard m.o.
Olen valmis olettamaan että se myyttinen gaydar on pelkkää humpuukipuhetta, tai ainakin omani on täysin käyttökelvoton. Vanhan mallin kaikuluotauspohjalla toimivaa techiä, signaali pingaa takaisin aivan kaikesta, eikä tietokone filtteroi yhtään mitään pois. Minulla ei ole sensorioperaattoria takapenkillä, eikä pilotilla ole koulutusta tutkakuvan tulkinnasta, jotta se on vain vihreää noisea siellä ruudulla.

hiitamus

• Vieras
Mä oon valmis kysymään, et pannaax. :D tataa. Onks se sen vaikeempaa?

Ellu

Saman kuin munankin kanssa! Odottamalla vaan jos joku pokaa minut jos pokaa. Minähän en mene keltään vonkaamaan! Ei vaan, olen sen verran ujo että harvemmin vaan uskallan mennä juttelemaan tuosta noin vieraille.

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
Siihen verrattuna miten vähän olen tehnyt, olen saanut yllättävän paljon.
En osaa iskeä naisia ja gay-tutkani on aivan olematon. En myöskään tajua jos nainen yrittää iskeä minua. Miesten kanssa on niin suoraviivaisempaa ja helpompaa. Omat heterovibani varmaan myös karkottavat kaikki naisista kiinnostuneet naiset takavasemmalle. Oikeastaan on ihme että että olen ylipäätään joskus edes päätynyt intiimeihin tekemisiin naisten kanssa.

Nvriih

• Vieras
Mun pillut on onneksi järkätty miesten toimesta. Todennäköisesti näkisin kyllä paljon vaivaa jos haluaisin (=olis aikaa tapailla) vongata naisilta, mutta mä oon hyvin todennäköisesti myös ihan paska vonkaamaan pillua. Kerran kokeilin mut ei siitä tullu mitään sitten.

Jersey

Naisten suhteen oon jotenkin tosi arka, kun ei tiedä onko toinen kiinnostunut naisista vai ei. Enkä osaa pokata ketään.. Ja kriteerit on mulla naisten suhteen niin paljon tiukemmat kuin miesten. 

Mutta oon mä silti vähän yrittänyt: oon reilu vuosi sitten kirjoittanut sieluni auki yhteen seuranhakuilmoitukseen ja sain siihen yhden vastauksen, joka oli just sitä mitä etsin. Nyt se mimmi muutti mun luo asumaan  :love:
Nyt tekisinkin sitten vaikka mitä hänen vuoksensa.

Gitta

• Baarikärpänen
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #10 : 05.04.2018, 23:24 »
Oon naisten kanssa tosi ujo, en osaa/uskalla/pysty/apua tehdä aloitetta. Yritän tehdä itteni kiinnostavaksi ja odottaa naisen aloitetta.  ???

Femmi

• Vieras
« Vastaus #11 : 05.04.2018, 23:39 »
Mmm..  :-* kuulostaa siltä, että tytöistä löytyy hyvinkin paljon ujoja ja valmiita tekemään paljon kaikenlaisia juttuja naisen vuoksi.

Eli. Kannattaa flirttailla tyttöjen kanssa rohkeammin  8)

Itse tähän mennessä olen tehnyt kaikki väärin.

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #12 : 07.04.2018, 11:40 »
Mä olen aina pyrkinyt olemaan todella herrasmiesmäinen naisten kanssa. Tosin täytyy mainita että joskus tämä riippuu myös siitä että kuinka femmellä tuulella olen. Mutta siis liehitellessäni olen kyllä vienyt treffeille yms., joskus se on tuottanut tulosta, joskus ei  :)) Harvoin olen kuitenkaan ensimmäisenä yhteisenä yönä pyrkinyt pesälle, vaan pyrkinyt näyttämään kiintymyksen ja kiinnostukseni muuten läheisyydellä ja romanttisuudella. Tärkeimpänä aspektina olen aina pitänyt henkistä yhteyttä, en sitä että toisella on jalkojen välissä pillu.

Tahiti

• Vieras
« Vastaus #13 : 07.04.2018, 14:39 »
No en hirveästi mitään! En ymmärrä miksi naisten lähestyminen on jotenkin hirvittävän vaikeaa, vaikka miesten kanssa asian suhteen ei ole koskaan ollut ongelmia.

olivia-orjatar

• Vieras
« Vastaus #14 : 07.04.2018, 14:57 »
Ei tartte tehdä mitään, katse kertoo kaiken...