Baarin kannatusmaksut
Voi kun sen portin voisi vain löytää itsestään jollain muulla tavalla kuin kiiltokuvamuottiin ähtäytymällä.
Who cares. Itsensä hyväksymisen pitää lähteä itsestä eikä siitä mistä joku muu tykkää.
Kehopositiivisuuden tilalle tarvittaisiin hyvät käytöstavat. Jos toisen ulkonäkö ei miellytä niin voi esim. katsoa jonnekin muualle.
Jos on ulkoisesti sellainen, että herättää mielipiteitä puolesta ja vastaan, ei kuitenkaan oikeuta uhriutumiseen. Jos siis itse on ulkomuotonsa rakentanut.
Laihoille tai itseään plastiikkakirurgilla muokanneille ei kehopositiivisuus kuulunut, vaan päin vastoin, heitä voitiin iskeä vyön alle ihan vapaasti.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 05.04.2018, 21:56Jos on ulkoisesti sellainen, että herättää mielipiteitä puolesta ja vastaan, ei kuitenkaan oikeuta uhriutumiseen. Jos siis itse on ulkomuotonsa rakentanut.Koskeeko tämä myös tatuoituja, lävistettyjä, gootteja, ja oikeastaan kaikkia jotka eroaa massasta jotenkin, ja itse ovat ulkomuotonsa rakentaneet ? Entä ylipainoiset ? Eli jos poikkeaa massasta jotenkin, on haukkunsa ansainnut ?Tämäpä vasta kehopositiivista .