Baarin kannatusmaksut
Omaa arvomaailmaa vastaan sotii taas sellainen elämän tarjoustalomeininki, jossa ihmissuhteet olis jotain halpiskamaa,joista voi nyppiä haluamasa tarjottavat kuin rusinat pullasta ja siirtyä taas seuraavaan kohteeseen.
Lainaus käyttäjältä: swan - 11.02.2012, 22:06Omaa arvomaailmaa vastaan sotii taas sellainen elämän tarjoustalomeininki, jossa ihmissuhteet olis jotain halpiskamaa,joista voi nyppiä haluamasa tarjottavat kuin rusinat pullasta ja siirtyä taas seuraavaan kohteeseen. Menee OT:ksi, mutta tätä komppaan.
Mielummin minä elän hyvässä parisuhteessa jossa en saa kaikkea haluamaani kuin sinkkuna tai pettäjänä, jonka kaikki fetissit täyttyvät yhden yön suhteiden avulla.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 12.02.2012, 11:29Mielummin minä elän hyvässä parisuhteessa jossa en saa kaikkea haluamaani kuin sinkkuna tai pettäjänä, jonka kaikki fetissit täyttyvät yhden yön suhteiden avulla.Sama. Täältä se parisuhde vaan puuttuu.
Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 29.12.2011, 22:05Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 29.12.2011, 15:57Lainaus käyttäjältä: SubGirl - 29.12.2011, 01:11Mä oon mustasukkainen luonteeltani, mutta sessioita se ei koske. Nimenomaan tiedän, tai ainakin uskon vahvasti, et nauttisin jos Masterini nöyryyttäisi mua esim. panemalla toista subia ja laittais mut katsomaan. Mut silloinhan on tosiaan kyse nimenomaan yhteisestä sopimuksesta kaikkien kolmen kesken. Harmi ettei moinen sessio ole vieläkään toteutunut ... Siviilielämässä en missään nimessä suvaitse pettämistä.Hmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Älä viitti, rupee panettaa Rauhotu lutka
Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 29.12.2011, 15:57Lainaus käyttäjältä: SubGirl - 29.12.2011, 01:11Mä oon mustasukkainen luonteeltani, mutta sessioita se ei koske. Nimenomaan tiedän, tai ainakin uskon vahvasti, et nauttisin jos Masterini nöyryyttäisi mua esim. panemalla toista subia ja laittais mut katsomaan. Mut silloinhan on tosiaan kyse nimenomaan yhteisestä sopimuksesta kaikkien kolmen kesken. Harmi ettei moinen sessio ole vieläkään toteutunut ... Siviilielämässä en missään nimessä suvaitse pettämistä.Hmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Älä viitti, rupee panettaa
Lainaus käyttäjältä: SubGirl - 29.12.2011, 01:11Mä oon mustasukkainen luonteeltani, mutta sessioita se ei koske. Nimenomaan tiedän, tai ainakin uskon vahvasti, et nauttisin jos Masterini nöyryyttäisi mua esim. panemalla toista subia ja laittais mut katsomaan. Mut silloinhan on tosiaan kyse nimenomaan yhteisestä sopimuksesta kaikkien kolmen kesken. Harmi ettei moinen sessio ole vieläkään toteutunut ... Siviilielämässä en missään nimessä suvaitse pettämistä.Hmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa
Mä oon mustasukkainen luonteeltani, mutta sessioita se ei koske. Nimenomaan tiedän, tai ainakin uskon vahvasti, et nauttisin jos Masterini nöyryyttäisi mua esim. panemalla toista subia ja laittais mut katsomaan. Mut silloinhan on tosiaan kyse nimenomaan yhteisestä sopimuksesta kaikkien kolmen kesken. Harmi ettei moinen sessio ole vieläkään toteutunut ... Siviilielämässä en missään nimessä suvaitse pettämistä.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 12.02.2012, 11:29Mielummin minä elän hyvässä parisuhteessa jossa en saa kaikkea haluamaani kuin sinkkuna tai pettäjänä, jonka kaikki fetissit täyttyvät yhden yön suhteiden avulla.Yleensä tämäntyyppisissä aiheissa tulee se moralisointikortti esille. Moralisointihan on sitä, että neuvoo ja tuomitsee muiden tapaa elää, ehdottelee omia "oikeita" arvojaan toisille parempana vaihtoehtona.
Lainaus käyttäjältä: swan - 12.02.2012, 12:13Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 12.02.2012, 11:29Mielummin minä elän hyvässä parisuhteessa jossa en saa kaikkea haluamaani kuin sinkkuna tai pettäjänä, jonka kaikki fetissit täyttyvät yhden yön suhteiden avulla.Yleensä tämäntyyppisissä aiheissa tulee se moralisointikortti esille. Moralisointihan on sitä, että neuvoo ja tuomitsee muiden tapaa elää, ehdottelee omia "oikeita" arvojaan toisille parempana vaihtoehtona.En yrittänyt neuvoa muita. Unohdin pistää lihavoinnin kohtaan "minä": Mielummin minä elän hyvässä parisuhteessa jossa en saa kaikkea haluamaani kuin sinkkuna tai pettäjänä, jonka kaikki fetissit täyttyvät yhden yön suhteiden avulla.Kyllä minä olen tavannut netissä ja tosielämässäkin paljon ihmisiä, jotka ovat tyytyväisiä siihenkin, että he saavat kaikki seksifantasiansa toteen yhden illan suhteista, vaikka sitten pettämällä jos ei parisuhteesta saa lupaa.