Baarin kannatusmaksut
ystävllisen keskustelun ja nuoleskelun raja,esimerkkitapaus olisin kanssasi jossain tapaamisessa pöydässä olisijoku muukin Domina jos totean onpas rouvalla hienot saappaat,ruoska tms olisiko tuo nuoleskelua?mutta ihmisten rajat on tuossakin niin erilaisia,joku ei hyväksy edes chatti keskustelua toisen kanssajos on joku viritelmä päällä,en ehkä ole paras vastaaja koska itse en ole mustasukkaista tyyppiäja monellakin Dominallani on ollut myös muita subeja,ja kun tuonkin tietää jo suhteenalkaessa ei tuleyllätyksiä,asia varmankin muuttuu jos ja kun suhde on kestänyt pitenpään.
Mä oon mustasukkainen luonteeltani, mutta sessioita se ei koske. Nimenomaan tiedän, tai ainakin uskon vahvasti, et nauttisin jos Masterini nöyryyttäisi mua esim. panemalla toista subia ja laittais mut katsomaan. Mut silloinhan on tosiaan kyse nimenomaan yhteisestä sopimuksesta..
Mä oon mustasukkainen luonteeltani, mutta sessioita se ei koske. Nimenomaan tiedän, tai ainakin uskon vahvasti, et nauttisin jos Masterini nöyryyttäisi mua esim. panemalla toista subia ja laittais mut katsomaan. Mut silloinhan on tosiaan kyse nimenomaan yhteisestä sopimuksesta kaikkien kolmen kesken. Harmi ettei moinen sessio ole vieläkään toteutunut ... Siviilielämässä en missään nimessä suvaitse pettämistä.
..tuleekohan luotto sitten kuin kaupan hyllyltä ja muutamassa viikossa esim. tai jopa muutamassa minuutissa, varsinkin jos jotain vähän "poikkeavampaa" aletaan kokeilla. Jos ei tunne riittävästi, voi ainakin supilla tulla ihmeeellisiä reaktioita, jos on "vähän vaan mustis"..
Hmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa
Lainaus käyttäjältä: SubGirl - 29.12.2011, 01:11Mä oon mustasukkainen luonteeltani, mutta sessioita se ei koske. Nimenomaan tiedän, tai ainakin uskon vahvasti, et nauttisin jos Masterini nöyryyttäisi mua esim. panemalla toista subia ja laittais mut katsomaan. Mut silloinhan on tosiaan kyse nimenomaan yhteisestä sopimuksesta kaikkien kolmen kesken. Harmi ettei moinen sessio ole vieläkään toteutunut ... Siviilielämässä en missään nimessä suvaitse pettämistä.Hmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa
LainausHmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Tästä mä tykkäisin hirveesti, mutta valitettavasti masterini on sitä sorttia, että tuskinpa tuo moiseen suostuisi
Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 29.12.2011, 15:57Lainaus käyttäjältä: SubGirl - 29.12.2011, 01:11Mä oon mustasukkainen luonteeltani, mutta sessioita se ei koske. Nimenomaan tiedän, tai ainakin uskon vahvasti, et nauttisin jos Masterini nöyryyttäisi mua esim. panemalla toista subia ja laittais mut katsomaan. Mut silloinhan on tosiaan kyse nimenomaan yhteisestä sopimuksesta kaikkien kolmen kesken. Harmi ettei moinen sessio ole vieläkään toteutunut ... Siviilielämässä en missään nimessä suvaitse pettämistä.Hmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Älä viitti, rupee panettaa
Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 29.12.2011, 22:05Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 29.12.2011, 15:57Lainaus käyttäjältä: SubGirl - 29.12.2011, 01:11Mä oon mustasukkainen luonteeltani, mutta sessioita se ei koske. Nimenomaan tiedän, tai ainakin uskon vahvasti, et nauttisin jos Masterini nöyryyttäisi mua esim. panemalla toista subia ja laittais mut katsomaan. Mut silloinhan on tosiaan kyse nimenomaan yhteisestä sopimuksesta kaikkien kolmen kesken. Harmi ettei moinen sessio ole vieläkään toteutunut ... Siviilielämässä en missään nimessä suvaitse pettämistä.Hmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Älä viitti, rupee panettaa Rauhotu lutka
Lainaus käyttäjältä: SubGirl - 29.12.2011, 18:38LainausHmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Tästä mä tykkäisin hirveesti, mutta valitettavasti masterini on sitä sorttia, että tuskinpa tuo moiseen suostuisi Korjasin pikkasen....