Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 29.12.2011, 22:24Lainaus käyttäjältä: SubGirl - 29.12.2011, 18:38LainausHmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Tästä mä tykkäisin hirveesti, mutta valitettavasti masterini on sitä sorttia, että tuskinpa tuo moiseen suostuisi Korjasin pikkasen....Tsot, tsot - ny hieman jäitä hattuun (tai housuihin ). Tämä ei ehkä ollut kaikkien mielestä hauskaa..
Lainaus käyttäjältä: SubGirl - 29.12.2011, 18:38LainausHmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Tästä mä tykkäisin hirveesti, mutta valitettavasti masterini on sitä sorttia, että tuskinpa tuo moiseen suostuisi Korjasin pikkasen....
LainausHmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Tästä mä tykkäisin hirveesti, mutta valitettavasti masterini on sitä sorttia, että tuskinpa tuo moiseen suostuisi
Hmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa
Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 29.12.2011, 22:25Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 29.12.2011, 22:05Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 29.12.2011, 15:57Hmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Älä viitti, rupee panettaa Rauhotu lutka ...kele!
Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 29.12.2011, 22:05Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 29.12.2011, 15:57Hmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Älä viitti, rupee panettaa Rauhotu lutka
Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 29.12.2011, 15:57Hmmmm kiinnostavaa.. ja myös toisinpäin että subi tulee Masterin käskystä toisen/ien naiduksi... Tunteepahan sitten seuraavana päivänä paikkansa Älä viitti, rupee panettaa
Joo, olen kohtalaisen mustasukkainen, onneksi en aivan ylettömän.Itse olen aina hieman kummeksunut puheita siitä, että mustasukkaisuus on puhtaasti negatiivinen tunne josta pitää päästä eroon jotta suhde voi hyvin.Mielestäni mustasukkaisuudella on myös positiivinen puoli vaikka se onkin tosi tuhoisa ja kamala tunne. Itse pyrin vääränlaisesta mustasukkaisuudesta eroon; sellaista on kalvava sairaanloinen olo jonka velloessa rakentelee ties minkälaisia älyttömiä skenaarioita ja mielikuvia toisesta tekemässä sitä tai tätä loukkaavaa. Tämä mustasukkaisuus yhdistyy menettämisen pelkoon ja luottamuksen menetykseen. Sen tappamiseksi kaikkien kannattaa tehdä työtä.
Oletko mustis suhteissasi?Itselle vaikea aihe kun en oikein kykenis tätä aihettakaan jakamaan muiden kanssa. Lapselle en toista vanhempaa myöskään ole halunnut just siksi kun.Pientä liioittelua,sillä oikeasti haluisi jakaa kumppaneitaan kaikille halukkaille,naapurin reiskankin pitäs joskus edes päästä...
Mustasukkaisuudessa ei ole mitään hyvää ... se kertoo vain ihmisen helevetin huonosta itsetunnosta ja kykemättömyydestä uskoa itseensä ja toiseen. Mustasukkaisuus on sairaus ei ominaisuus.
Itse en ole sellaista koskaan tuntenut, sillä olen oivaltanut, etten juurikaanvoi vaikuttaa siihen, jos minulle tärkeä ihminen löytää toisesta ihmisestä jotainmitä en itse kykene tarjoamaan.