Baarin kannatusmaksut
Formu: et ole ja jos olet niin sitten mäkin olen. Ja kun tiedän etten ole niin et säkään ole.
Meikäpoika on tainnut näemmä vuosien myötä ottaa hirmuharppauksia tässä aiheessa. Olen oikeastaan välinpitämätön lähes kaikkea kohtaan- kukin tehköön niin kuin sydän tai jokin muu elin vaatii- pääasia kun on onnellinen.
Lainaus käyttäjältä: -katy- - 15.06.2013, 01:50Meikäpoika on tainnut näemmä vuosien myötä ottaa hirmuharppauksia tässä aiheessa. Olen oikeastaan välinpitämätön lähes kaikkea kohtaan- kukin tehköön niin kuin sydän tai jokin muu elin vaatii- pääasia kun on onnellinen.Katy - miksi sulla on niin pakonomainen tarve kommentoida kaikkeen mistä et tiedä mitään?
Lainaus käyttäjältä: Timjami - 15.06.2013, 02:11Lainaus käyttäjältä: -katy- - 15.06.2013, 01:50Meikäpoika on tainnut näemmä vuosien myötä ottaa hirmuharppauksia tässä aiheessa. Olen oikeastaan välinpitämätön lähes kaikkea kohtaan- kukin tehköön niin kuin sydän tai jokin muu elin vaatii- pääasia kun on onnellinen.Katy - miksi sulla on niin pakonomainen tarve kommentoida kaikkeen mistä et tiedä mitään?Tässä on pakko olla kyse jostain IRL jutusta tai muuta vain teidän kahden välistä..Jos ei, niin aika erikoinen kommentti! Miten toiselle voi tulla sanomaan ettei tiedä mitään mustasukkaisuudesta!
Mua on alkanut todenteolla rasittamaan oma omistuksenhalu ja mustasukkaisuuteni. Itse haluaisin kaikki vapaudet mitä vaan keksiä, mutta en meinaa pystyä antamaan samaa muille.. Mitenköhän ihmeessä voisin opettaa itseni tästä raastavasta mustasukkaisuudesta eroon...