Baarin kannatusmaksut
Toista ei voi omistaa, toista ei voi vahtia, toista ei voi pitää kiinni. Siis on luotettava ja uskottava, että se toinen on siinä koska se haluaa olla.
Lainaus käyttäjältä: Koo - 16.12.2011, 13:38Toista ei voi omistaa, toista ei voi vahtia, toista ei voi pitää kiinni. Siis on luotettava ja uskottava, että se toinen on siinä koska se haluaa olla. Muistelen kyllä muutaman kerran täällä kuulleeni omistajuudesta ja Omistajista,mutta ehkä se osin on sitä illuusiota?
Mustasukkaisuus on ehdoton turnoff.Se kertoo huonosta itsetunnosta, joka on tärkeä turnon.Se kertoo myös luottamuspulasta ja siitä, että sanomisilla ei ole merkitystä.Itse en voisi koskaan kuvitella rakentavani mustasukkaisen ihmisen kanssa juttelusuhdetta syvempää.Ja sanottakoon se nyt vielä tässä lopuksi ääneen.. ei.. en ole mustasukkaista laatua itsekään.Jos en riitä, niin en riitä.. eikä sille voi mitään.
Lainaus käyttäjältä: swan - 16.12.2011, 13:50Lainaus käyttäjältä: Koo - 16.12.2011, 13:38Toista ei voi omistaa, toista ei voi vahtia, toista ei voi pitää kiinni. Siis on luotettava ja uskottava, että se toinen on siinä koska se haluaa olla. Muistelen kyllä muutaman kerran täällä kuulleeni omistajuudesta ja Omistajista,mutta ehkä se osin on sitä illuusiota?Swan, on muitakin kinkyjä kuin orjia/orjattaria ja subeja (jotka kaiketi sitten voi omistaa, ainakin näin olen ymmärtävinäni?) ja mastereita/dommeja.... Variaatioita on, niistä ei vain täällä lyödä rumpua kun kaikki keskustelut käsittelevät pääasiallisesti subien ja mastereiden juttuja Minun näkemykseni mukaan ketään ei voi omistaa, tai siis näin on minun pikku maailmassani; toisten mailmoissa lienee toisin.