Baarin kannatusmaksut
Se mikä tässä ketjussa ärsyttää, on se, että minun Mulkkuni on ensisijaisesti MINUN tyydyttämistäni varten. Eikö ole hieman vanhakantaista, että miehen pitäisi olla vastuussa kaikkien 10 metrin säteellä olevien naisten orkuista? Ettekö te osaa itse hakea sitä tyydytystä? Hakekaa sitä orkkua ja puhukaa, niin kyllä se Mulkku sen orkun teille suo.
Tämä ketju on omistettu Mulkuille, mutta silti mulkuttomat ovat eniten äänessä
Eli millainen mulkku on kiva? (Pippeli, kulli, kyrpä, hevosen aisa jne...) Pitääkö olla ajeltu? Millaiset on mukavat pallit?Alotetaan helpoimmasta kysymyksestä: Mikä on hyvä koko?
Ja kuten odotettuakin, kaikki miehet, jotka ovat tähän topiciin kirjoittaneet, ovat *ylläri pylläri* kehuneet omaa mulkkuaan!
Koska kukaan ei uskalla sanoa sitä, niin minä sanon sen. Koolla on väliä. Todella paljon. Ja jos pääsee kokosyynistä läpi, niin hygienia on kyllä tärkein osatekijä. Ei kukaan halua maistella maukkaan makkaran sijasta haisulijuustolla kuorutettua karvanakkia.Sen jälkeen tekniikka. Jos on hyvämunainen mies, joka käyttää naisen reikää vain itsetyydytystarkoituksella, se on nou gou. Myöskin sellaiset "olen varma, että saat kanssani elämäsi parhaan orgasmin"-tyyliset heitot on pelkkää puppua. Tiesittehän, että vain pieni prosentti naisista saa oikeasti emätinorgasmeja. Loput feikkaa.Mikään ei masenna naista niin paljon kuin kolmen sentin/minuutin muna, eihän se tunnu edes persureiässä, jos se sinne edes yltää.Se on vaan taivahan tosi.
Mutta itse mies on kuitenkin tärkeämpi kun väline. Ja niitä välineitä on niin paljon muitakin, kädet, sormet, suu, leluista puhumattakaan. Niin ja mielikuvitus, sanat jne. Näissä asioissa miesten välillä on paljonkin eroa, itse mulkut ovat loppujen lopuksi aika samat, tai se miten ne toisistaan fyysisesti eroavat niin sillä ei ole loppujen lopuksi juuri paljoakaan käytännön merkitystä.
PiNpistä on helpompi puhua avomielisesti kuin PiPPeleistä. Ne loukkaantuu niin helposti, mulukut.
kyynikon miesvihaajan
Jeterus kirjoitti omastaan ihan mahtavasti. Pimppi ja tissi ketjuissa ei kukaan nainen onnistunut kuvailemaan omia erogeenisiä alueitaan yhtä hienosti Kukas se taas oli joka johonkin ketjuun laittoi siitä että nainen näkee peilistä vain virheensä- ja mies näkee ainoastaan jumalaisen peniksensä?