Baarin kannatusmaksut
Vila, mä niin ymmärrän, mistä puhut. Toisaalta, ihmiset, jotka eivät ole kokeneet henkistä väkivaltaa tai esimiesaseman väärinkäyttöä, ovat (edit: usein) lapsellisen tietämättömiä asioista. Sitten tulee näitä "Olisi pitänyt sanoa heti. Ei pidä suostua, jos ei halua" juttuja (edit: eikä aina ymmärretä, että uhri voi olla monestakin syystä kykenemätön sanomaan ei).Aku kaivoi itse kuoppansa, nyt kun paska lävähti tuulettimeen, on merkitystä vain sillä, että alkaako hän korjata asioita todella.
Toisaalta, ihmiset, jotka eivät ole kokeneet henkistä väkivaltaa tai esimiesaseman väärinkäyttöä, ovat (edit: usein) lapsellisen tietämättömiä asioista. Sitten tulee näitä "Olisi pitänyt sanoa heti. Ei pidä suostua, jos ei halua" juttuja (edit: eikä aina ymmärretä, että uhri voi olla monestakin syystä kykenemätön sanomaan ei).Aku kaivoi itse kuoppansa, nyt kun paska lävähti tuulettimeen, on merkitystä vain sillä, että alkaako hän korjata asioita todella.
Näitä julkisuuden kautta pyöritettyjä huhumyllyjä halveksin. En usko niihin lainkaan. Uskoni rupeaa lisääntymään, kun rupeaa tulemaan oikeuden päätöksiä. Niin kauan kuin tuomioita ei ole, pidän asian esiin nostaneita näyttelijöitä vihapuhujina ja kiusaajina..