Baarin kannatusmaksut
Sitä puolustavan on todella vaikea olla itse olematta mulkvisti, koska käytös itsessään kuulostaa sen verran karulta.
Mulkvismi käy hyvin. Tai siis ei, mutta terminä.Joka tapauksessa, itse henkilökohtaisesti uskon siihen, että mulkvismin kutsuminen siksi, mitä se on, on juurikin ongelmien poistamisen ytimessä. "Tolkun ihmiset"-ajattelu toimii ja dialogi on järkevää silloin, kun kyseessä on oikeasti monisyinen ja jotenkin hyväksyttävä käyttäytyminen. Tässä tapauksessa, omasta mielestäni, käytös on yksiselitteisesti tuomittavaa. Ymmärtävällä ja tasapuolisen dialogiin pyrkivällä suhtautumisella näkisin liian usein vain annettavan typerille ajatuksille paikan keskusteluissa.Niinpä siis edelleen olen sitä mieltä, että tämän Case: Louhimiehen tyylinen käytös on kyllä aikalailla mulkvismia. Sitä puolustavan on todella vaikea olla itse olematta mulkvisti, koska käytös itsessään kuulostaa sen verran karulta.
"Tolkun ihmiset"-ajattelu toimii ja dialogi on järkevää silloin, kun kyseessä on oikeasti monisyinen ja jotenkin hyväksyttävä käyttäytyminen. Tässä tapauksessa, omasta mielestäni, käytös on yksiselitteisesti tuomittavaa. Ymmärtävällä ja tasapuolisen dialogiin pyrkivällä suhtautumisella näkisin liian usein vain annettavan typerille ajatuksille paikan keskusteluissa.Niinpä siis edelleen olen sitä mieltä, että tämän Case: Louhimiehen tyylinen käytös on kyllä aikalailla mulkvismia. Sitä puolustavan on todella vaikea olla itse olematta mulkvisti, koska käytös itsessään kuulostaa sen verran karulta.
Liiallinen suvaitseminen synnyttää väkivaltaa, koska se ruokkii sallivuutta vain toiseen suuntaan. (Tästä oli joku tutkimuskin)
Hups, pakko sanoa että onko tää nyt iha varmaa että Louhimies on nää asiat teheny?
On muuten hauskaa, kuinka aina vaaditaan suvaitsemaan erilaiset mielipiteet ainoastaan niitä ihmisiä, jotka puolustavat heikommassa asemassa olevia tai sorrettuja vähemmistöjä. Ja toisaalta taas niiden, jotka laukovat rasistisia/seksistisiä/muita sortavia juttuja, ei tarvitse ymmärtää vastakkaisen puolen mielipiteitä ollenkaan.
[sarcasmoverload][/sarcasmoverload]Kaikenmaailman nobodyt on kuorossa ampumassa alas tämän hetken kirkkainta ohjaajatähteä.Ilmeisesti menestys ja isot budjetit vituttaa apurahataiteilijoita
Siinä mielessä pistän dominoivan/sadistin, koirankouluttajan ja ohjaajan samaan kategoriaan: Minkä tahansa koiran saa tottelemaan, kun hakkaa sitä riittävästi. Antamalla makupaloja sen saa tottelemaan halusta.
Larry Flynt (aktivisti, hustler lehden perustaja ja sananvapauden puolustaja) on joskus todennut tähän suuntaan: Sananvapautta ei ole se että kuuntelet kaksi tuntia toisten mielipiteitä, vaan sananvapautta on se että kuuntelet kaksi tuntia toisten mielipiteitä, joita vihaat.