Kirjoittaja Aihe: Mikä on sukupuolesi?  (Luettu 53112 kertaa)

IndigoZone

• Vieras
Vs: Mikä on sukupuolesi?
« Vastaus #105 : 24.08.2012, 18:47 »
Okei. Tämä ei itseasiassa yllättänyt minua tippaakaan, olen tiennyt asian teini-ikäisestä asti. Vaikka kaiketi tämän pitikin olla "biologinen, sisäerityksellinen ja aivokemiallinen mahdottomuus".

Ei kai kukaan nyt sentään näin viisaita sanoja ole lausunut yksilöistä, vaan ihmiskunnasta tai jostain tietystä tarkastelun alla olevasta yhteiskunnasta tilastollisena kokonaisuutena. Normaalijakauman reunoilla riittää kyllä tilaa monenlaiselle... ;)
« Viimeksi muokattu: 24.08.2012, 19:10 kirjoittanut IndigoZone »

hokkupii

• Asiakas
  • **
  • "Ei tänne puhumaan ole tultu." -Hiihtoliitto 2020!
  • Galleria
« Vastaus #106 : 24.08.2012, 19:30 »
Androgyyni sukupuolishoppailija edelleen, siitä on vuosikausia kun olen tehnyt tämän testin ekan kerran.

Naisellisuuspisteesi: 2
Miehekkyyspisteesi: 8

SINÄ OLET ANDROGYYNI
Kuvauksesi
Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.

Colt84

• Vieras
« Vastaus #107 : 24.08.2012, 19:52 »
SINÄ OLET MIES

Naisellisuuspisteesi: -18
Miehekkyyspisteesi: 34

Tänään just töissä sain kuulla kuinka tyttö olen kun mulle kelpasi mansikka tee ja ajattelen terveyttäni...

Niin sen takia oli heti pakko tehdä testi ja tarkstaa asia  :P Nyt vaan ongelmana et kumpaa uskon, naispuolista kollegani vai tätä testiä!

Chmlnidae

• Vieras
« Vastaus #108 : 24.08.2012, 19:57 »
Okei. Tämä ei itseasiassa yllättänyt minua tippaakaan, olen tiennyt asian teini-ikäisestä asti. Vaikka kaiketi tämän pitikin olla "biologinen, sisäerityksellinen ja aivokemiallinen mahdottomuus".

Ei kai kukaan nyt sentään näin viisaita sanoja ole lausunut yksilöistä, vaan ihmiskunnasta tai jostain tietystä tarkastelun alla olevasta yhteiskunnasta tilastollisena kokonaisuutena. Normaalijakauman reunoilla riittää kyllä tilaa monenlaiselle... ;)

No okei, ei kai sitten. Yhteiskuntarakenteet, tilastotieteet ja makrotutkimus nyt ei oikein olekaan intresseissäni. Ennemmin se mikrotutkimuksen tuoma näkökulma.

KirsiTv

• Vieras
« Vastaus #109 : 24.08.2012, 20:40 »
Nyt vaan ongelmana et kumpaa uskon, naispuolista kollegani vai tätä testiä!
Usko itseäsi! Ole se mikä itse haluat. Älä yritä olla se, mitä oletat naapurin/kollegoiden/ystävien/"kenen tahansa muun" odottavan sinun olevan :o!

Itse olen tehnyt tämän testin kolme kertaa viimeisen kolmen vuoden aikana:
1. loppuvuodesta 2009: Androgyyni
2. alkuvuodesta 2011: Anrogyyni nainen
3. kevätkesällä 2012: Nainen

Naisellisuus on pikkuhiljaa vahvistunut kun olen antanut itseni olla mikä olen! Äijäfiiliksetkin tulevat kyllä ajoittain pintaan ihan selvästi :D! Eipä tuo haittaa ku oon kuitenkin neljän lapsen isä ;D!

Riippuu vähän fiiliksistä mutta jossain noilla main mun psyykkinen sukupuoli on. "Häilyväsukupuoliseksi" mie olen itseni identifioinut jo jonkin aikaa ;).

Kirsi :love:

explorer

• Vieras
« Vastaus #110 : 26.08.2012, 10:57 »
Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: 4

Mun mielestä tää oli ihan hauska testi. Jos nyt oikein tulkisten näitä ohjeita, niin joku söpö semikinkyvanilja -tyttö joka haluaa alkaa mun kaa sillai vois tasapainottaa mut normaaliksi ihmiseksi..:)

.................................

Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä

lumottu

• Vieras
« Vastaus #111 : 01.09.2012, 22:16 »
SINÄ OLET NAINEN
Kuvauksesi
Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.
Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Naisellisuuspisteesi: 14
Miehekkyyspisteesi: -22

Yllätti vähän, en pidä itseäni noin naisellisena, Anrogyyni nainen olisi ollut parempi vaihtoehto. Tosin nämä nettitestit ovat muutenkin mielestäni täyttä kuraa.  >:D

Des

• Asiakas
  • **
  • Dom & fettari
  • Galleria
« Vastaus #112 : 19.09.2012, 13:03 »
SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI
Kuvauksesi:

Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan.   Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija.  Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.

Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
Naisellisuuspisteesi: -6
Miehekkyyspisteesi: -2

Sopii minäkuvaan, selittävä teksti erityisesti.

Gentle.Dom

• Vieras
« Vastaus #113 : 19.09.2012, 13:24 »

SINÄ OLET MIES
Kuvauksesi
Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: -14
Miehekkyyspisteesi: 6

Jaa, että tällaista...

Elizabeth

• Vieras
« Vastaus #114 : 19.09.2012, 14:45 »
Olet nainen.

Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: -2

Ei mitenkään yllättävää. Hauska testi kuitenkin. :)

Meredith

• Vieras
« Vastaus #115 : 19.09.2012, 18:15 »

Tää on niin totta...

SINÄ OLET ANDROGYYNI
Kuvauksesi
Sinussa on paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä - vielä enemmän naista kuin miestä. Sinulla on hyvin paljon naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä, mutta sinussa on myös paljon miehekkyyttä.

Olet sukupuolisesti melko harmoninen. Vaikka naisellisuutesi hiukan hallitsee, niin mieheytesi ja naiseutesi ovat kuitenkin aika tasapainossa keskenään.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Olet sukupuolen suhteen itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija.

Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle.

Naisellisuuspisteesi: 18
Miehekkyyspisteesi: 8

Macce

• Vieras
« Vastaus #116 : 19.09.2012, 20:23 »
Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juurikaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Haluat selkeästi liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut hyvin maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: 22

Kyllä minussa on herkkäkin puoli! Tykkään korkokengistä prkl!   :D

LaVida

« Vastaus #117 : 19.09.2012, 20:34 »
Sinussa on paljon maskuliinista miestä ja ripaus feminiinistä naista. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen itsevarma.

Olet mies eli sinussa on paljon maskuliinisuutta. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Maskuliinisuus on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi

Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: 24

Aika osuva!

Lucrezia

• Vieras
« Vastaus #118 : 19.09.2012, 20:43 »
Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Haluat liittyä miesten ryhmään sekä erottautua selkeästi naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

Naisellisuuspisteesi: -16
Miehekkyyspisteesi: 4

Jaaha...no eipä ole kauhean suuri yllätys.

kettutyttö

• Vieras
« Vastaus #119 : 19.09.2012, 20:43 »
´25.    Itsenäisyys on minulle tärkeää.´                   ei
´54.    Olen masokisti.´                                          kyllä
´62.    Odotan puolisoni laittavan minulle ruokaa.´   ei
Näistä kysymiksistä orja tykkää....

Naisellisuuspisteesi: 30
Miehekkyyspisteesi: -10