Kirjoittaja Aihe: Mikä on sukupuolesi?  (Luettu 53099 kertaa)

Aby

• Vieras
Vs: Mikä on sukupuolesi?
« Vastaus #75 : 27.12.2011, 11:26 »
Hauska testi.
Ja tulos: Olen nainen.   ;)

Naisellisuuspisteet 2
Miehisyyspisteet -22

Kyyberi

• Vieras
« Vastaus #76 : 27.12.2011, 17:35 »
Sukupuolineutraali, wtf?  :o

Sätkynukkehuora

• Vieras
« Vastaus #77 : 27.12.2011, 21:11 »
Olet nainen.

Naisellisuuspisteesi: 22
Miehekkyyspisteesi: -4

Kuvaus menee aika nappiin, hämmennyin vain kohdasta "Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia."
Herran pelko?  ::)

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #78 : 08.01.2012, 11:50 »
Joskus monta vuotta sitten tulokseni oli "mies", mutta nyt olen näköjään "sukupuolineutraali", ja maininta "(tulokseesi liittyvä pidempi kuvaus tulisi tähän, jos se vain löytyisi täältä)"
Naisellisuuspisteesi: -16
Miehekkyyspisteesi: -2

Minä olen aina ollut poikatyttö. Minut sekoitetaan usein nettikeskusteluissa mieheksi, ja se ei haittaa. Joskus määrittelin itseni, että olen "henkisesti yhtä aikaa 4-vuotias pikkutyttö, 15-vuotias teinipoika ja 70-vuotias omaan elämäänsä ja kaikkiin muihin ihmisiin kyllästynyt sukupuoleton vanhus".  Se varmaan pitää aika hyvin paikkansa edelleenkin.

Pitänee kai miehistyä lisää, jotta saisin taas parin vuoden päästä testin tulokseksi "mies".  Olin siitä tuloksesta aika ylpeä. 8)

kisupikkuinen

• Vieras
« Vastaus #79 : 09.01.2012, 13:12 »
Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ ET OLE SUKUPUOLISESTI MITÄÄN JA KUITENKIN KAIKKEA ...

Olet sukupuolisesti lahjakas ihmelapsi!
Feminiinisyytesi ja maskuliinisuutesi ovat absoluuttisessa tasapainossa. Et ole enempää maskuliini kuin feminiini, etkä vähempää maskuliini kuin feminiini. Olet ja et ole sekä mies että nainen. Olet ja et ole androgyyni sukupuolishoppailija sekä sukupuolineutraali sukupuolipihtailija, sukupuolesta vetäytyjä. Muut ihmiset voivat kokea sinut yhtä hyvin naisena, miehenä, androgyyninä kuin neutrinakin.
 :D

Juha K

• Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
« Vastaus #80 : 09.01.2012, 17:07 »
Hoh. Erittäin mies olen. No, nythän sen tietää....

Matroskin

• Vieras
« Vastaus #81 : 11.01.2012, 20:07 »
"Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan.   Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija.  Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä."

Naisellisuuspisteesi: -10
Miehekkyyspisteesi: -14

...Pidän treenattua miesvartaloa hyvän näköisenä, mutta katselen myös mielelläni vähäpukeista naisvartaloa. Nautin ihailevista katseista ja juon mielelläni olutta porukassa, jossa muut ovat miehiä. Olen määrätietoinen, mutta myös suloinen...

Aika hauskaa  :D

VeeKay

« Vastaus #82 : 13.01.2012, 01:36 »
Tunnen itseni, ei mitään uutta ja minulle tuntematonta: 
Suvultaan puolineutraali, silmää naisellisuudelle, siispä mieheyteen kallellaan.
Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: -6

candyflip

• Vieras
« Vastaus #83 : 13.01.2012, 04:32 »
SINÄ OLET ANDROGYYNI

Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: 16

"Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. "  - Erinomaisesti, kiitos kysymästä  :love:

Dineara

• Vieras
« Vastaus #84 : 16.01.2012, 15:32 »
SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI MIES

Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti.

Olet mies. Sinulla on hiukan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on ripaus miehekkyttä mutta ei juurikaan naisellisuutta.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: -6
Miehekkyyspisteesi: 0

Jep, ei nyt niin kaukaa haettu kyllä. Jossain miehen ja naisen välimaastossa risteilen, mutta hassua silti, että tuli tuon verran miinuspisteitä naisellisuuden kohdalla. :D

coolvibes

• Vieras
« Vastaus #85 : 21.01.2012, 03:14 »

Naisellisuuspisteesi 16
 Miehekkyyspisteesi -14

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Aika mielenkiintoinen juttu :)

tv-laura

« Vastaus #86 : 25.01.2012, 07:42 »
Sinä olet ANDROGYYNI
Naisellisuuspisteesi: 16
Miehekkyyspisteesi: 4

tavallaan yllättyny, tavallaan en :D

slaveJL

• Kanta-asiakas
  • -sleivi-
  • Galleria
« Vastaus #87 : 25.01.2012, 11:47 »
Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Juu, nainen mä oon.  :love:

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #88 : 26.01.2012, 13:33 »

Naisellisuuspisteesi 16
 Miehekkyyspisteesi -14

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Aika mielenkiintoinen juttu :)

ihan jokaisen tulosta EN katsonut mutta, jos haluat lisää miehisyyttä olet tervettullut kanssani matoongelle,syödään kylmää makkaraa ja puhutaan kinkystä =) ps lisänä voidaan painia tai vetää leukoja sekä juoda kossua pulloonsuusta =)

Fifi

• Vieras
« Vastaus #89 : 26.01.2012, 13:43 »
SINÄ OLET ANDROGYYNI NAINEN
Kuvauksesi
Sinussa on paljon feminiinistä naista ja ripaus maskuliinista miestä. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen aika itsevarma.

Olet nainen eli sinussa on paljon feminiinisyytä. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä.
Naisellisuuspisteesi: 4
Miehekkyyspisteesi: 0