Baarin kannatusmaksut
Mä en kyllä peru:)
Miksi nyt annetaan myös ristiriitaista tietoa. Säilytetäänkö avajaisbileisiin osallistuvien tiedot kuukauden ajan vai päivän ajan? Tapahtumaan osallistuville on ilmoitettu, että 1kk, mutta täällä sanotaan, että päiväjäsenen tiedot säilytetään päivän ajan (näin tekstistä päättelin)... Joten miten asia on?
Olimme hyvissä ajoin subini kanssa ilmoittautuneet bileisiin ja innolla tulossa katsastamaan uutta paikkaa. Olin vakavasti harkinnut uuden klubin jäseneksi liittymistä jos paikka osoittautuisi kivaksi ja olin ilman muuta olettanutkin että silloin joudun nimeni kertomaan samoin kuin pervoyhdistykseen liittyessä, enkä pitänyt tätä ongelmana. Random bilevieraana henkilöpapereiden näyttäminen ovella sen sijaan on iso ongelma. Harkitsen vakavasti että jätämme nämä (ja kaikki tulevatkin) hilut väliin. Henkilökohtaiset olosuhteeni ovat hiljattain muuttuneet niin että henkilöllisyyteni leviäminen pervopiireistä muuhun maailmaan ei olisi enää maailmanloppu, periaatteellisista syistä minun on kuitenkin vaikea hyväksyä tällaista.
[Eikös rekisteriseloste pitäisi olla kotisivuilla näkyvillä ihan pyytämättä?
En ole varmaan ainoa sisäisesti blondi, joka kaipaisi vähän viitteitä tähän yllä kirjoitettuun. Mitkä säädökset edellyttävät "yksityisklubilta" sitä, että kaikki tiloissa vierailevat ovat jäseniä ja heidän henkilötietonsa tiedossa? Ja missä tilanteessa esim. poliisi haluaa tietää, keitä klubilla asioi?[