Baarin kannatusmaksut
Anteeksi nyt vaan kovasti kaikki tästä miitistä pitävät, mutta olihan ihme meininki eilen! :O Itselläni tuli mieleen lähinnä joku yläasteaikainen käsityötunti tms. Ja sen mitä ihmisten puheita kuuntelin, niin jututkin olivat kovasti samanlaisia... Eli ei tästä miitistä nyt valitettavasti kyllä minun keskiviikkoiltojeni pelastajaksi taida olla. Mutta onneksi erityyppisille ihmisille on olemassa erityyppisiä tapahtumia.
Lainaus käyttäjältä: Whipmaster85 - 22.03.2018, 09:18Anteeksi nyt vaan kovasti kaikki tästä miitistä pitävät, mutta olihan ihme meininki eilen! :O Itselläni tuli mieleen lähinnä joku yläasteaikainen käsityötunti tms. Ja sen mitä ihmisten puheita kuuntelin, niin jututkin olivat kovasti samanlaisia... Eli ei tästä miitistä nyt valitettavasti kyllä minun keskiviikkoiltojeni pelastajaksi taida olla. Mutta onneksi erityyppisille ihmisille on olemassa erityyppisiä tapahtumia. Oisit tullu loungeen, siellä puhuttiin mm uskonnollisista guruista, genitaaleista roikkumisesta ja kaljasta.
Lainaus käyttäjältä: Iridia - 22.03.2018, 09:46Lainaus käyttäjältä: Whipmaster85 - 22.03.2018, 09:18Anteeksi nyt vaan kovasti kaikki tästä miitistä pitävät, mutta olihan ihme meininki eilen! :O Itselläni tuli mieleen lähinnä joku yläasteaikainen käsityötunti tms. Ja sen mitä ihmisten puheita kuuntelin, niin jututkin olivat kovasti samanlaisia... Eli ei tästä miitistä nyt valitettavasti kyllä minun keskiviikkoiltojeni pelastajaksi taida olla. Mutta onneksi erityyppisille ihmisille on olemassa erityyppisiä tapahtumia. Oisit tullu loungeen, siellä puhuttiin mm uskonnollisista guruista, genitaaleista roikkumisesta ja kaljasta. Olin kai jotenkin niin hämmentynyt siitä yleisestä meiningistä, että en osannut hakeutua tuonne. Ainakin ensimmäinen ja viimeinen noista puheenaiheista olisivat kyllä olleet ihan mielenkiintoisia.