Baarin kannatusmaksut
Minusta heterous/biseksuaalisuus/yms. eivät välttämättä perustu pelkästään kiinnostukseen genitaaleista.
Henkilökohtaisesti en ymmärrä koko heteroseksuaalisuutta alkuunkaan. Ja tasapuolisuuden nimissä on todettava, ettei homouskaan minulle aukene. Ja bi-curious saa hymyilemään, mikä ihmeen curious? Bi-seksuaalisuuskaan ei ole koskaan tuntunut omalta termiltä. Enhän minä nyt hyvänen aika ole kiinnostunut naisista ja miehistä. Olen kiinnostunut ihmisistä, jotka kiehtovat minua, joiden maailmat kohtaavat omani kanssa tai joilla on yhteensopivia seksuaalisia tarpeita.Seksuaalisuus ei merkitse samaa kuin parisuhde tai välttämättä edes ne seksuaaliset suhteet, jotka toteutuvat fyysisenä kanssakäymisenä. Hetero-oletuksen tueksi tarjotaan yleensä biologiaa ja lisääntymistä. Ja vasta-argumenttina pätee ajasta iäisyyteen: käsi ylös, jos kaikki seksuaalinen toimintasi tähtää lasten tekoon! Biologisesti ihminen on "bi-seksuaali" tai "ihmisseksuaali", kuten kaikki muutkin eläimet, jotka käyttäytyvät seksuaalisesti mielihyvän takia.On varmasti totta, että on ihmisiä, jotka ovat seksuaalisesti viehättyneitä vain ja ainoastaan omasta tai vastakkaisesta sukupuolesta. Että he eivät koskaan kohtaa sitä poikkeusta. Milloinkaan he eivät pysähdy katsomaan "väärän" sukupuolen edustajaa, ja huokaa ihastuksissaan ihan vain siksi, että toinen on niin uskomattoman upea. Lähtökohtaisesti seksuaalisen vetovoiman määrittäminen ensisijaisesti sukupuoleen kohdistuvaksi saa kuitenkin absurdeja vivahteita, kun ajatuksella mielessään leikittelee. Ihan todellako se yhden kromosomin ero on niin oleellinen? Ja entäs sitten, kun vastaan tulee se femiiniinin kauneuden ruumiillistuma, jolla onkin penis? Tai maskuliinisin uros, jolta se sattuu puuttumaan?
Määrittelenkö itseni nykyään biseksuaaliksi? Jätän oikeastaan määrittelemättä yhtään mitään, koska en jaksa lähteä vääntämään aiheesta. Tykkään mistä tykkään.
Lainaus käyttäjältä: vila - 17.03.2018, 11:15Määrittelenkö itseni nykyään biseksuaaliksi? Jätän oikeastaan määrittelemättä yhtään mitään, koska en jaksa lähteä vääntämään aiheesta. Tykkään mistä tykkään.Tämä on mainio pointti. Näin ajattelen itsekkin. Jos ei koe pakottavaa tarvetta etsiä itselleen lokeroita voi elää vapaammin.Ihmiset tykkää erikoisista jutuista, helposti lokeroiden ylikin.