Baarin kannatusmaksut
6. Neuvotelkaa etukäteen mitä aiotte tehdä. Epäselvyyksiin kummankin odotusten suhteen ei ole varaa tässä leikissä. Käsitelkää sellaiset asiat kuten seksuaalinen käyttäytyminen, turvaseksin varotoimet, sidonnan tyyppi ja aste, fyysiset ja emotionaaliset rajat ja niin edelleen ennen kuin leikitte. Pysykää näissä rajoissa leikkiessänne. Jos sessionne sujuu hyvin, aina on seuraava kerta. Ottakaa yhteyttä toisiinne session jälkeen, vaikka seuraavana päivänä. Keskustelkaa mistä piditte ja mistä ette, ja mitä voisitte tehdä ensi kerralla.
Kukahan ottaisi boltsin haltuun ja kirjoittaisi hyvän artikkelin puhumisen tärkeydestä ennen ja jälkeen session? Itselläni ei juuri tällä hetkellä oikein ole aikaa... Anyone?-Mr.Inathu
Puhumaan ja kuuntelemaan ei voi opettaa ketään. Se tulee omasta halusta jos ylipäätään tulee. Myös kyvystä puhua, kaikilla ja varsinkaan miehillä sitä taitoa ei ole.Jos kumpikin odottaa, että toinen alkaa puhumaan, sitä päivää ei varmaan tule. Aloite pitää tulla toiselta ja ehkä siltä Dominoivalta olkoon sitten Master tai Domme.
Valitettavan usein kuulee myös kuinka aloittelevat D:t osaavat kyllä kysyä mieltymyksistä ja rajoista ja sopia turvallisuusseikoistakin etukäteen, mutta jälkihoito ja erityisesti se seuraavina päivinä tarvittava huomio ja kuunteleminen, jää puuttumaan tyystin, ikään kuin unohdetaisiin kokonaan se, ettei D:n "vastuu" pääty session päättymiseen.-Mr.Inathu
Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 28.12.2011, 11:28Valitettavan usein kuulee myös kuinka aloittelevat D:t osaavat kyllä kysyä mieltymyksistä ja rajoista ja sopia turvallisuusseikoistakin etukäteen, mutta jälkihoito ja erityisesti se seuraavina päivinä tarvittava huomio ja kuunteleminen, jää puuttumaan tyystin, ikään kuin unohdetaisiin kokonaan se, ettei D:n "vastuu" pääty session päättymiseen.-Mr.InathuTästä on hyvinkin paljon kokemusta itsellänikin. Tosin, olen aina ollu luonteeltani sellanen, etten paljon ruikuta, enkä itse ota ensin yhteyttä, siks varmaan olenkin jääny usein paitsi sitä välittämistä. Puhun kyllä aina, jos kysytään, ja monesti kysymättäkin, liikaakin.Vähän on sellanenkin tuntuma, että kokematon D, kokeneen subbarin kanssa, saattaa luulla, etteihän se kokenu ihminen nyt mitään jälkihoitoa ainakaan enää tarvii, tuskin se mihinkään romahtaa, tai edes halua puhua sessiosta jälkikäteen.
Lainaus käyttäjältä: n4103xxl - 28.12.2011, 12:26Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 28.12.2011, 11:28Valitettavan usein kuulee myös kuinka aloittelevat D:t osaavat kyllä kysyä mieltymyksistä ja rajoista ja sopia turvallisuusseikoistakin etukäteen, mutta jälkihoito ja erityisesti se seuraavina päivinä tarvittava huomio ja kuunteleminen, jää puuttumaan tyystin, ikään kuin unohdetaisiin kokonaan se, ettei D:n "vastuu" pääty session päättymiseen.-Mr.InathuTästä on hyvinkin paljon kokemusta itsellänikin. Tosin, olen aina ollu luonteeltani sellanen, etten paljon ruikuta, enkä itse ota ensin yhteyttä, siks varmaan olenkin jääny usein paitsi sitä välittämistä. Puhun kyllä aina, jos kysytään, ja monesti kysymättäkin, liikaakin.Vähän on sellanenkin tuntuma, että kokematon D, kokeneen subbarin kanssa, saattaa luulla, etteihän se kokenu ihminen nyt mitään jälkihoitoa ainakaan enää tarvii, tuskin se mihinkään romahtaa, tai edes halua puhua sessiosta jälkikäteen.Mulla on kyllä sellainen kokemus, että kun olen kovasti kysellyt jälkituntemuksia niin sub on vastannut vain hyvin nopeasti ja ikäänkuin ei olisi halua puhua enää sessiosta kuittaamalla "ihan kivaa" "tosi jees" ja that's it. Ja tätä siis myös pidemmässä suhteessa. Vai reagoiko miehet niin eri tavalla, että sitä jälkihoitoa ja keskustelua ei tarvita yhtä paljon kuin mitä naissubit tarvitsevat? Joskus tuntuu että itselläni olisi ollut tarve keskustelulle session jälkeen mitä taas miessubilla ei ole ollut
Lainaus käyttäjältä: TragedyForYou - 28.12.2011, 12:50Lainaus käyttäjältä: n4103xxl - 28.12.2011, 12:26Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 28.12.2011, 11:28Valitettavan usein kuulee myös kuinka aloittelevat D:t osaavat kyllä kysyä mieltymyksistä ja rajoista ja sopia turvallisuusseikoistakin etukäteen, mutta jälkihoito ja erityisesti se seuraavina päivinä tarvittava huomio ja kuunteleminen, jää puuttumaan tyystin, ikään kuin unohdetaisiin kokonaan se, ettei D:n "vastuu" pääty session päättymiseen.-Mr.InathuTästä on hyvinkin paljon kokemusta itsellänikin. Tosin, olen aina ollu luonteeltani sellanen, etten paljon ruikuta, enkä itse ota ensin yhteyttä, siks varmaan olenkin jääny usein paitsi sitä välittämistä. Puhun kyllä aina, jos kysytään, ja monesti kysymättäkin, liikaakin.Vähän on sellanenkin tuntuma, että kokematon D, kokeneen subbarin kanssa, saattaa luulla, etteihän se kokenu ihminen nyt mitään jälkihoitoa ainakaan enää tarvii, tuskin se mihinkään romahtaa, tai edes halua puhua sessiosta jälkikäteen.Mulla on kyllä sellainen kokemus, että kun olen kovasti kysellyt jälkituntemuksia niin sub on vastannut vain hyvin nopeasti ja ikäänkuin ei olisi halua puhua enää sessiosta kuittaamalla "ihan kivaa" "tosi jees" ja that's it. Ja tätä siis myös pidemmässä suhteessa. Vai reagoiko miehet niin eri tavalla, että sitä jälkihoitoa ja keskustelua ei tarvita yhtä paljon kuin mitä naissubit tarvitsevat? Joskus tuntuu että itselläni olisi ollut tarve keskustelulle session jälkeen mitä taas miessubilla ei ole ollut Samantapaisia kokemuksia kuin TFY:llä. Ehkäpä tuo jälkipuinnin tarpeettomuus on tyypillisempää kevytmielisille sessio-/makkari-subeille kuin true orjille