Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: vila - 11.03.2018, 22:54Minua ei kiinnosta toisten ihmisten kärsimysten yksityiskohdat, eikä niitä olisi edes oikein jakaa koska tuossakin pahoinpitelytilanteessakin on ollut ihan oikea uhri. Hänen elämäänsähän tässä revitellään.Tässä = Minun tekstini?Yst. Terv.Karwis
Minua ei kiinnosta toisten ihmisten kärsimysten yksityiskohdat, eikä niitä olisi edes oikein jakaa koska tuossakin pahoinpitelytilanteessakin on ollut ihan oikea uhri. Hänen elämäänsähän tässä revitellään.
Kun täältä on poisteltu ties mitä niin eikö ton yhdenkin parin saisi keskenään ihan omaan ketjuun saivarteleen?
Jäseniään suojelemaan kykenevät yhteisöt syntyvät tarpeuesta ja onko keskiverto BDSM-harrastajalla oikeasti nykyään edes tarvetta sellaiselle? Sairausluokitus poistui ja suurin osa ihmisistä kuitenkin harrastaa asioita, jotka eivät paljastuessaan aiheuta syrjintää tai ongelmia työpaikalla. Populaarikulttuuri on täynnä pientä kinkyilyä, joten sellainen pieni toiminta ei hätkähdytä. Erityisryhmät (kuten vaikka raskaammat sadomasokistit, 24/7-ihmiset ja perinteiset fettarit) sen sijaan saattavat kokeakin suojelevan yhteisön tarvetta, mutta fettareita lukuunottamatta sellaisia yhteisöjä ei ainakaan minun tietääkseni Suomessa ei ole syntynyt. Jos jätetään MSC pois laskuista, mutta heilläkin on erityinen tarve suojelulle. Johtuuko näiden suojelevien yhteisöjen puute sitten siitä ettei ole tarpeeksi ihmisiä, ihmiset ovat menneet piiloon vai siitä ettei kukaan ole ottanut tehtäväkseen sellaisia yhteisöjä lähteä kokoamaan? En usko ettei ihmisiä olisi tarpeeksi, joten syyt ovat sitten muualla.Niin kauan kun pyöritään yleisessä skenessä niin sitten ovat mukana kaikki, ihan kaikki. Ihan mahdotonta saavuttaa mitään my little pony-henkistä yhteisöä jos yhdistävä tekijä on vain epämääräinen kinkyys (jonka ei tarvitse tarkoittaa edes BDSM:n harjoittamista).
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 11.03.2018, 19:23Mutta kun koulukiusaajakäytöksestä puhutaan, niin itse olen kiinnittänyt huomiota yhteen ikävään ilmiöön. Täällä baarissa hengailee muutamakin nikki, jotka ilmeisesti voivat käyttäytyä ihan miten tahansa ilman että siihen on juuri puuttumista, vain siksi että he ovat pitkältä ajalta yleisesti tunnettuja nimiä. Ymmärrän, että ylläpidollakin on näissä tapauksissa korkeampi kynnys käytöksestä huomauttaa, ja monet rivikäyttäjät pitävät mieluummin suunsa kiinni kuin ottavat lokaa niskaan. Usein nämä kaverit ovat sen verran hyökkääviä persoonia ettei kukaan ymmärrettävästikään tahdo joutua niiden silmätikuksi.Sama tuntemus. Itse pidän myös vähän erikoisena sitä, että foorumilla voi käyttäytyä ihan miten vaan kun joku joka on sattunut tapaamaan tyypin livenä tietää hän osaa käyttäytyä livenä (ehkä?). Itse tosin en enää edes uskalla valittaa ihmisten foorumikäyttäytymisestä, koska nyt on säännötkin muutettu sellaisiksi että ilmiannosta voi itse saada ongelmia.
Mutta kun koulukiusaajakäytöksestä puhutaan, niin itse olen kiinnittänyt huomiota yhteen ikävään ilmiöön. Täällä baarissa hengailee muutamakin nikki, jotka ilmeisesti voivat käyttäytyä ihan miten tahansa ilman että siihen on juuri puuttumista, vain siksi että he ovat pitkältä ajalta yleisesti tunnettuja nimiä. Ymmärrän, että ylläpidollakin on näissä tapauksissa korkeampi kynnys käytöksestä huomauttaa, ja monet rivikäyttäjät pitävät mieluummin suunsa kiinni kuin ottavat lokaa niskaan. Usein nämä kaverit ovat sen verran hyökkääviä persoonia ettei kukaan ymmärrettävästikään tahdo joutua niiden silmätikuksi.
11. Mikäli käyttäjän viesteistä ilmenee, että käyttäjällä ei ole mitään annettavaa keskustelupalstalle, hän provosoi jatkuvasti muita käyttäjiä, hän työllistää ylläpitoa jatkuvasti aiheettomilla raporteillaan, tai että hän rikkoo jatkuvasti sivuston sääntöjä, voidaan kirjoitusoikeudet poistaa pysyvästi ilman varoitusta.
Haluan paremman yhteisön. Haluan turvallisemman kuplan.
Minun päässäni kiusaamisen alle menee se, jos kaveriporukasta lentää väärämielisenä/vääränlaisena ulos Trumplandian tyyliin. "Olit ensin jees, mutta sitten astuit askeleen oikealle ja se oli kuule virhe, adios." Siinä kohtaa puuttuu avoimuus ja kyky sietää kritiikkiä ja erilaisia mielipiteitä ja persoonia. "It's my way or the highway."