Baarin kannatusmaksut
Universumin voimat varjelkoon minua siltä, etteivät ystäviksi laskemani uskaltaisi sanoa minulle päin naamaa epäeettisestä käytöksestäni.
Mutta joo, parempi kupla kelpaisi varmaan useimmille. Se on mun näkövinkkelistäni osin ylläpidon käsissä. Olen aiheesta kysellyt, ja kuulemma keskustelu on hyvää eikä parannettavaa ole.
Tervetuloa BDSM-baariin, kinkyjen kantapaikkaan! Haluamme että käyttäjät viihtyvät sivustolla ja tuntevat olonsa kotoisaksi. Toivomme sivuston käyttäjiltä asiallisuutta ja suvaitsevaisuutta, ja että käyttäjät kunnioittaisivat muita ja muiden esittämiä mielipiteitä, vaikka ne poikkeaisivatkin kirjoittajan omista mielipiteistä.
Lainaus käyttäjältä: Von - 11.03.2018, 13:17Mutta joo, parempi kupla kelpaisi varmaan useimmille. Se on mun näkövinkkelistäni osin ylläpidon käsissä. Olen aiheesta kysellyt, ja kuulemma keskustelu on hyvää eikä parannettavaa ole.Keskusteluiden vääristäminen ja sanojen laittaminen ylläpidon suuhun ei taida kuitenkaan olla se oikea tapa edistää tavoitetta paremmasta kuplasta? Parantamisen varaa löytyy aina, mutta on tosin myös hyvä muistaa se, ettei kaikkia voi yksinkertaisesti miellyttää. Vastuu yhteisöstä lankeaa tältä osin myös käyttäjille itselleen.