Baarin kannatusmaksut
Miksi kaikkien pitäisikään olla kaikesta samaa mieltä? Tarkoitin trollaamista ja mollaamista. Siksi olen vähän arka kirjoittelemaan, kun yleensä minä olen se, joka jää jalkoihin. Valitettavasti.. Jonkinlaisen itsensä kehittämisen paikka..
Loistava ja syvääluotaava kirjoitus! Respect!
Lainaus käyttäjältä: BuZu - 07.06.2017, 15:57Loistava ja syvääluotaava kirjoitus! Respect!Kivaa, että näistä vanhoistakin teksteistä on vielä iloa -Mr.Inathu
Kaikki fetissit eivät ole seksuaalisia, eivätkä kaikki luonteenpiirteet tai toimintatavat ole seksuaalisia. Ei, eivät ne ole. Ei vaikka ne jollekin toiselle henkilölle sitä ovatkin ja vaikka niitä voidaankin käyttää seksuaalisten toimintojen yhteydessä.Minulle perustavanlaatuinen lähtökohta kinkyn ymmärtämisessä on se, että kinky on eri asia JOKAISELLE ihmiselle. Kinkyys on osa ihmisen henkilökohtaista seksuaalisuutta ja niin kuin ei ole olemassa kahta samanlaista seksuaalisuutta, ei ole olemassa kahta samanlaista kinkyäkään. Ei, koska seksuaalisuus on osa minuutta, osa "sielua". Se kasvaa ja kehittyy koko elämän ajan meidän mukanamme, laajenee, supistuu ja muuttaa muotoaan. Osa henkilökohtaisesta seksuaalisuudesta kumpuaa geneettisessä persoonallisuudesta, osa kokemusten myötä ja osa henkilökohtaisten ambitioiden kautta. Yhtä kaikki kinky ei ole jotain minkä voisi tarkasti kuvata, rajata, laatikoida ja säilyttää.
Miksi kaikkea pitää luokitella niin tarkasti? Jakaa meihin ja noihin? Haiskahtaa pahasti rasismilta. Minen tykkää luokittelusta.
itselläni on menossa jokin henkinen vaihe, johon liittyy kova tarve yrittää lokeroida ja laatikoida kinkyyteni. ei siis toisten, vaan ainoastaan omani. tunnen tarvetta identifioitua johonkin konkreettiseen jolla olisi nimitys ja kuvaus, vai olisiko oikeampi termi selitys. sekä saada tietää onko joku muukin kuin minä ja vakikumppanini kiinnostunut samoista asioista ja samalla tavalla.
kyse on ennen kaikkea halusta tietää mikä minä olen ja miksi.
Minulle riittää jakoo kinkyihin ja vaniljoihin, alistajiin ja alistujiin. Noidenkin rajojen veto on jo lähes mahdotonta
omaan fetissiini ei liity seksiä missään muodossa, eivätkä fetissiin liittyvät leikit ulotu koskaan genitaalialueille. fetissini kiihottaa minua, muttei seksuaalisesti. en halua harrastaa seksiä fetissiin liittyvien leikkien aikana tai niiden jälkeen, seksi pilaisi koko jutun. tästä johtuen on hyvin vaikeaa identifioitua muihin fetisisteihin, koska vaikka fetissi olisi sama, siitä ei kuitenkaan haeta samaa asiaa eikä samalla tavalla.