Baarin kannatusmaksut
Paitsi että haastettahan toki lisää se, että seksuaalisuus on jatkuvassa muutoksessa, ihmisen persoonallisuus muuttuu huomattavasti vähemmän ja hitaammin kuin ihmisen seksuaalisuus.
Näen vain tuossa sellaisen ongelman, että minusta esim. henkinen ja fyysinen eivät ole toistensa vastakohtia, vaan henkisen vastakohta on ei-henkinen ja fyysisen ei-fyysinen, koska itse ainakin koen voivani nauttia samaan aikaan sekä henkisestä että fyysisestä eivätkä ne ole toisensa poissulkevia.
A/P = Aktiivinen vs. Passiivinen Kokeeko henkilö olevansa enemmän aktiivinen toimija vai passiivinen toiminnan kohde? Nauttiiko henkilö enemmän aktiivisesta toiminnasta vain toiminnan kohteena olemisesta?
Sitten tämä oma ongelmani. Passiivisuus on minulle kuin kirosana. Inhoan passiivisuutta. Minulle se tarkoittaa sitä, toisen nauttiessa ja ollessa tekemättä yhtään mitään toinen turhautuu, eikä saa tilanteesta mitään itselleen.Vasta pitkän psyykkaamisen tuloksena olen alkanut hyväksyä, että alistuvassa osassa oleminen ei ole passiivisuutta. Sekin, kun kaikki kontrolli kehosta katoaa järki pysähtyy, se ei ole passiivisuuteen vaipumista, vaan erityinen tila, jolle on nimi, ja jota jotkut jopa arvostavat suuresti. Kaikki se sisäinen taistelu, hitaasti antautuvuuden syvyyksiin laskeutuminen, se on hyvinkin aktiivista, ja toinen osapuoli voi saada suunnatonta nautintoa sen seuraamisesta. Minun on edelleenkin vaikea uskoa tätä. Voisi ajatella, että alistuvan vastuulla on olla piilottelematta reaktioitaan (ellei se sitten ole osa leikkiä) ja antaa sitä kautta hallitsijalleen, mitä tämä haluaa.
.//.. Tästä syystä otin Aktiivisuuden ja Passiivisuuden yhdeksi ehdottamkseni sanapariksi.Harmi, ettei aiheesta ole saatu täällä aikaan enempää keskustelua, kun aihe ainakin itseäni kiinnostaa melkoisesti...
..jatkoa tuolle edelliselle viestilleni yllä kun baarin yhden viestin merkkiraja tuli vastaan.
.. että en ole "oikea" kinky, koska mulle kinkyjuttuihin kuului huumori ja lopuksi oli mukava jos peleissä piti olla myös perinteistä romantiikkaa ja penetraatiota. Jos kokee itsensä kinkyksi niin on kinky - onko muitten mielipiteillä väliä? Ja vanilja(seksi) on ainakin sillon tällöin joillekin itsensä kinkyksi kokevillekin tarpeen.
Todella harmillista, että täällä tuntuu olevan tärkeämpää vääntää kättä, kun olin toivonut mielenkiintoisia keskusteluja samanhenkisten ihmisten kanssa.Onneksi on tullut vastaan pari, joiden kanssa olen ollut heti samalla aaltopituudella.