Baarin kannatusmaksut
Ekat bileet tais olla 2011? Tai jotain. Olin löytänyt netistä random tyypin jonka kanssa lähdin bileisiin tietämättä scenestä tai kinkybileistä yhtään mitään.En tuntenut ketään kinkyscenessä olevaa kinkyä, ja minulla oli bileistä outoja luuloja. Ajattelin mm. että kaikki ovat siellä hemmetin hyvännäköisiä, ja mietin kehtaanko mä nyt mennä tonne kun mä oon vaan tällänen. Tämä naurattaa näin jälkeenpäin ajatellen. Etenkin kun eka kommentti minkä tuntemattomalta tyypiltä sain bileissä oli "hitto sä oot upee".Bile aveccini päätyikin pian darkkariin, ja jäin yksin haahuilemaan bileisiin. Tutustuin tuolloin mm. erääseen tulevaan Törkisläiseen, ja moneen muuhun tyyppiin jotka kuuluvat kaveripiiriin edelleen. Huomasin heti bileissä tietyn sisäsiittoi...sisäpiiriläisyyden, ja totesin osa ihmisistä vaikutti siltä että haluavat olla vain omissa porukoissaan. Rohkeasti silti juttelin joillekin, ja loppuillasta porukka tuli juttelemaan minulle. Yksin ei siis tarvinnut olla. Nuo bileet onkin jääneet lämpimänä muistona mieleen.Ekaan miittiin minut raahattiin puoliväkisin, en olisi millään halunnut lähteä koska olen epäsosiaalinen. Ja nyt olen taas tilanteessa jossa en halua käydä miiteissä, koska olen epäsosiaalinen. Mutta tuli niissä juostua, ja jopa järjestin miittejä itsekin.Uusille sceneläisille neuvon kuitenkin että miiteissä kannattaa käydä vaikka jännittäis eikä koe olevansa sosiaalinen.Siellä tutustuu mahtaviin tyyppeihin. Ja idiootteihin myös, mutta enimmäkseen niihin mahtaviin tyyppeihin.
Eka miitti Kouvolassa tän vuoden tammikuussa, (lähes) väkisin raahattuna.Ei ehtinyt jännittämään, koska seurassa tutuksi jo tullut maailman ihanin ihminen, joka tekee kaikkensa repiäkseen mut pois mun mököluolasta ihmisten ilmoille.